Duka Datang Setelah 3 Bulan Gembira

Dah lama benar aku tak menulis dalam blog ni..bukan aku tak mahu menulis tapi tak tahu apa yg nak d tulis..sampaikan d sebab aku malas nak menulis ni..tunang aku merajuk sebab aku taknak update blog.. :-)...tapi takpe ahm sentiasa cool melalui liku2 kehidupan yg penuh dgn dugaan dan pancaroba ni..memang kata org langit tu tak sentiasa cerah..sbb kekadang hujan dan kekadang mendung..tapi bagi hidup aku, aku umpamakan sentiasa mendung je..kenapa ye ahm..jwbnya mungkin dah takdirnya hidup ahm ni mcm ni..aku bersyukur sbb masih dapat mengidu udara yg percuma dari tuhan tanpa bayaran apa..Alhamdullilah..apa yg aku nak sampaikan disini sewaktu aku pulang dari kg. menuju ke KL siang tadi tunang aku msg..alangkah terkejutnya aku bila tunang aku menunjukkan bil hpnya yg tak perlu aku sebut jumlahnya..biarlah ia rahsia kami berdua..aku apa lg dengan segera juga menyemak baki bil hp aku juga..aku dgn tersenyum sahaja membaca msg dari pembekal talian hp aku..kenapa ahm tersenyum??? ye aku tersenyum sebab sepanjang aku menggunakan hp aku tidak penah melihat jumpah cas yg terlalu m..h...l...huhuhu..sedih bila aku kenangkan jumlah kami berdua bila d cantumkan boleh dikatakan menyamai gaji sebulan aku....sekarang tunang sedang bersedih sbb lps ni kami dah tak boleh nak sembang lama sbb takut bil akn datang lebih mahal lagi..huhu..p/s buat tunangku sabarlah syg..abg akn usahakan yg terbaik untukmu syg..Love u Syg.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak