Hari Pertama Rumah Sewa Baru

Tv pemberian ikhlas adik aku..huhu..tv pon org bagi..punya miskin dah aku ni..huhu.tikar tu pemberian mak aku dkt kg..tq mak..

Kipas ngan kerusi pendek tu pemberian ikhlas bekas isteri penyewa sebelum ni..tq auntie

bilik bujang memang mcm ni sepah sikit...sory cyg abg tunggu cyg dtg kemaskan hehehe..

org umah aku memang pantang tengok baju gantung sepah2 mcm ni..takpe nanti kalau dia dah duduk cini aku tak gantung dah macm ni...kasi kemas2 sikit..hehehe.sory cyg abg ni memang penyepah orgnya...kipas tu aku beli sendiri dkt tesco..sbb member serumah aku dah ambil kipas dia masa dia pindah umah lepas kawin..d sebabkan aku kepanasan dkt umah aku g lah beli sendiri 1..kesian kipas ni ..kena usung kehulu kehilir...sabar je lah ye...

Ulasan

  1. x pa x lama lg kita sama2 kemas umah ni k.

    BalasPadam
  2. ok2..abg tunggu ye cyg sampai..jgn lama sgt tau..huhu

    BalasPadam
  3. Moved into a new home.We need light fittings, rugs, dining table and many other things to go into our new modern home. Where is the best place, town or area that we could find modern home interior designs?Thanks

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak