HARI YANG MELETIHKAN

huhu.tajuk je dah pelikkan..nak tulis ni pon dah tak larat..takpe aku update gak sikit blog aku ni..mana tak letih..dari semalam aku keje mula kul 8.00 pg - 4.00 ptg dah tu kul 12.00 mlm - 8.00 pg aku keje...sementara tunggu 12.00 malam keje aku dkt opis update blog je..ingat tunang aku nak temankan dkt opis..tapi sedih..dia tinggalkan aku sorang2 je dkt opis..tapi takpe aku ok je..tunang aku g kenduri kawin dgn family dia, dari apa yg dia ckap ada 3 jemputan kenduri..dia keluar dari umah tengahari kalau x silap kul 10.00 mlm baru sampai umah..sampai je dah tak larat nak sembang..akhirnya dia tidor aku pon tido sama dkt opis.

kesian aku tengok tunang aku ni..mulai hari ni dia dah daftar masuk dkt USM untuk kelas PJJnya sambil ada final Exam.. yg aku kesian nanti sehari sebelum majlis kawin kami tunang aku ni ada lagi 2 paper exam..huhu.. syg, abg doakan kejayaan syg disana.

Aku pulak ari ni dkt umah biasalah tengok tv sambil siapkan kad2 jemputan aku..

lepas penat kerjakan kad jemputan, aku ada permainan gila, aku tgh susun puzzle yg aku beli masa aku balik kg. byk pulak tu ada 1000 petak nak kena camtumkan baru berupa bentuk..tak tahulah berapa lama leh siap..mcm ni aku kena tunggu bakal isteri aku datang dkt umah untk tlg aku seatle puzzle2 aku tu.. dia ckp di terer pasal puzzle ni..takpe kita tengok nanti sapa yg pengsan susun ..jaga2 ye syg..hari pertama nanti dah ada assigment untuk syg..

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak