Perjalanan Ke Penang - 20/11/2009

Alhamdulilah akhirnya sampai juga aku ke negeri tunang aku...mana lagi penanglah...selepas penat seharian memandu bertemankan rakan2..akhirnya aku selamat sampai..sampai sahaja aku terus menuju ke hotel, hotel ni tunang aku yg cdgkan dia kata murah..so memang berbaloi sbb sewa untuk sehari hanya RM98 untuk 4 org yg mana setiap orang satu katil bujang..so kalau ada sapa2 yg jenis baring ni lintang pukang memang sesuai bagi katil bujang ni...lepas book hotel je..terus g ambil baju n no larian...dah tu g makan...lepas semua perut dah kenyang..orang pertama terbongkang sapa lagi kalau bukan apek yg kaki tidor ni...takpe kasi can dia tidor dulu..ahad jagalah kau apek jadi drive kita org pulak...oklah..nanti ada apa2 aku update lg...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak