Balik Kg Cuti Lama

ari ni hari pertama aku dekat kg, sampai je pagi tadi kul 5.30 pagi terus punggah barang2 dah tu ingat nak tido ..tunggu subuh dah tu lepas subuh dah tak mengantuk..terus sembang2 dengan adik..sampai pagi..pagi2 je saudara mara lelaki dah dtg nak tolong pasang balai sbb esok adik aku ada majlis nikah sebelah petang..

dari aku sampai pagi tadi bakal pengantin ni sebuk je..samapi sekarang, aku pulak pagi tolong kemas2 umah..dah tu petang g jumpa bos lama tempat keje aku. antar kad jemputan sekali.

kalau korang nak tahu ni paling lama aku cuti.. sebulan beb..mula cuti 11/12/09 sampai 11/1/10..hahaha tak penah dibuat staff dekat opis cuti lama mcm ni..aku je yang berani buat apa pon tq kepada bos aku yang luluskan cuti aku..

bukan aku sorang je yang cuti lama tunang aku pon cuti sama pada tarikh yang sama dengan naik keje pon sama juga..

kenapa sama ni cuti..hahaha sbb kami berdua nak kawin 20hb ni..tu yang aku cuti lama..nak rehat dengan bakal isteri aku..hahaha..doakan majlis kami berjalan dengn selamat k.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak