Tidor je.....

Tajuk dkt atas je semua org minat n kalau ada yg tak buat benda tu memang x normal hidup ni. Tapi aku ari ni memang over tidor..."tido mati kata org".. minggu memang aku letih sikit sbb minggu ni aku ke shif malam balik pagi..orang semua sedap tidor peluk bantal dkt umah dgn peluk bini..aku pulak tidor peluk monitor dgn keybord..huhuhu..takpa sabar tunpunya badan ye..tahun depan ada orang leh tolong urut-urutkn kalau penat ..heheh sapa ye orgnya..emm biarlah rahsia..

Balik topik aku tidor mati tu..balik je aku dari opis aku singgah beli nasi lemak dkt Kg. baru dkt sebelah HKL, nasi lemak kukus + telur goreng + daging * 2...hahaha ni orang ke makan @ hantu makan ni..hahaha..ala perut aku, aku punya pasallah kan.. aku selalu beli makan 2 tapi yang makan dua2 aku lah sbb aku selalu teringat orang yang aku syg tu yang beli 2 tu..ok habis je aku beli sarapan aku terus balik umah.

Smpai dkt umah aku tak naik umah lagi aku g bank dulu sbb ada urusan dgn bank maklumlah ada urusan juta2 dgn pegawai bank ni..hahaha..Juta2???


wah banyak duit..Amin..siap je urusan dgn bank aku g kedai gambar pulak..nak cuci gambar ke?..taklah aku g cari frame gambar..nak wat apa tu? adalah mana leh tahu tak kan nak letak gambar kambing pulakkan..hahaha dah pandai melawak ye sekarang..hahah

Habis semua urusan dunia ni, aku terus balik umah dah tak tahan mengantuk pon ada, lapar pon sama...baru aku ingat habis nasi lemak aku dah sejuk..huhuhu.. sampai2 je aku terus mengisi perut aku dah menyanyi lagu apa entah..siap makan je..call org yg aku syg...ni perkara wajib aku setiap hari..lepas tu je terus aku buat taik mata samapai kul 6.15.. lamakan...hahaha sadar2 je terus call syg aku lagi sbb malam ni dia ada exam paper math ke kalau tak silap akulah..ada baiknya juga aku tertido so syg aku ni lehlah studykan ..kalau tak asik aku kacau je..nasib baik syg aku ni selalu melayan aku walau dia bzy sekali pon tetap layan kerenah aku ni..tq cyg..love u n miss u cyg..jiwang sikit ni..hahaha..

P/S: Untuk syg aku Selamat Menjalani Exam.. Good luck ye syg...

Ulasan

  1. slm..Tn.Punya..isi kandungan blog ni sgt bermanfaat utk sy & bakal isteri..truskan menulis sbb kami da jd pengikut setia blog ni..=)

    semoga berbahagia dunia akhirat..amiin.. =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak