Yong Tau Foo - Kg. Pandan

Ari ni aku g makan tengahari dekat kedai "Yong Tau Foo Kg Pandan". Dah lama aku tak g sini lebih kurang setengah tahun juga baru aku sampai sini.




amacam banyak tak aku ambil ikutkan selera memang je aku nak ambil semua makan tu..yong tau foo dkt atas tu berharga RM9.60

ni yang paling aku takut ni air kelapa gergasi harga RM2.50 dia punya besar mcam jak airlah, mula2 sampai aku termenung tengok air ni..boleh ke aku habiskan..sembang punya sembang dgn member opis, tengok2 dah tinggal suku ..hahaha perut dah mcm nak pecah ni..aku nak bangun angkat kaki dkt kedai pon dah tak larat.

Apa pon alhamdulillah dgn apa yg aku makan tengari ni..memang best & kenyang terlampau..kalau ada sapa2 nak merasa g lah cari "yong tau foo kg. pandan" ye.. nescaya pegi sekali mesti nak ajak kawan2 g lagi..hahaha..minta belanja dkt kawan2 ye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak