2 hari bersama tersayang

huhu..sedih aku ari ni sbb sat lagi wife aku dah nak balik semula ke utara, tinggallah aku keseorang semula dkt sini.. sampai malam sabtu n petang ahad dah nak balik semula.

nilah lumrah orang yang duduk berjauhan kan.. apa pon aku gembira sepanjang 2 hari bersama2 isteri aku ni.. semalam aku ngan isteri g tengok member2 ada game futsal d segambut.

habis tengok futsal aku ngan isteri g jalan2 tengok barang elektrik untuk isi dekat umah sewa kami. jalan punya jalan tak jumpa kedai elektik.. mula2 g court mamort dah tu g giant n last masa ontheway balik wife aku ternampak Seng Heng. kami berdua pon singgah plan nak cari peti ais n mesin basuh.. tapi bila sampai aku berkenan dgn satu peti ais n terus order bersama 1 microwave.. mesin basuh kami tangguh beli dulu sebab takda banyak pilihan..

habis urusan beli belah kami terus balik rumah berehat.

pagi ni aku kerja.. so aku bawa sekali wife aku g opis.. best hari ni keje kena teman engan wife sebelum aku hantar dia balik ke utara petang nanti.

tinggal beberapa jam lagi kami bersama..lepas ni pisah lagi seminggu sebelum aku pulak yang akan keutara umah mak mertua aku..

Ulasan

  1. salam..alololo siannya dia duk berjauhan ngan wife, takpe jauh tapi dekat di hati...ngggee~~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak