Cuti Balik Kg. Utara

Happy rasanya aku bila dapat cuti 2 ari sabtu n ahad lepas sbb dapat juga aku balik jumpa wife aku. Macam nilah gayanya bila seorang di utara & seorang di selatan, best juga jumpa sekali2 sekali rindunya lain macam je..hahaha.

Habis je keje ari jumaat 22hb tu aku terus g pudu naik bus kul 7.30 tapi sikit punya hampeh bus sampai kul 8.00 dah tu pintu bus dia orang bukak kul 8.30 hampir 2 jam aku berdiri tunggu bus tapi takpe excited nak balik kg. jumpa wife semua aku skip je..

Bus gerak jam 8.30 aku sampai Penang jam 1.00 pagi.. sampai je tol juru aku call wife aku kata dah sampai, dia lah yg jemput aku pagi tu.. sblm ni kalau dia dtg jemput aku mesti ayah dia teman. tapi dah sah jadi suami isteri ni wife aku jemput sendiri.. dia sampai je dekat stesen bus, aku dah nampak wife aku senyum2 dalam keta, mana taknya abgnya dah balikkan..hehehe.

selama 2 hari 3 malam aku dkt rumah bapa mertua aku, aku memang happy sbb family mertua aku layan aku memang baik sangat.. aku banyak habiskan masa aku bersama keluarga mertua n kekadang aku keluar jalan2 dengan wife aku, maklum jelah sebelum kawin kita orang tak berpeluang nak keluar berdua mcm sekarang. hehehe

Pagi ni ada sedih sikit sbb aku dah nak balik tinggalkan isteri aku semula sendirian.. pagi ni dia antar je aku dekat stesen bus n wife aku terus g keje. aku dah selamat tiba di Kl jam 1.00 tghari tadi.. mcm sekejab je aku rasa jumpa wife aku.. tak sabar aku nak tunggu hujung minggu semula.. sbb kami hanya dapat berjumpa pada hujung minggu je.. minggu ni wife aku datang sini pulak..

abg tunggu syg datang sini.. love u syg isteri ku.. jaga dirimu baik2 disana..Muuuaah..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak