Genap Sebulan Aku Bergelar Suami

Pejam celik rupanya dah genap sebulan aku bergelar suami kepada Nurfarahliana Saad, aku diijab kabulkan pada 18/12/09 (jumaat) so jumaat ari ni (15/1/10) cukup 4 minggu aku bergelar seorang suami.

walaupun baru 3 minggu aku bersama isteriku. baki seminggu kami berjauhan atas faktor kerja.

ketika aku menulis post ni, isteri aku dalam perjalan dari penang ke Kl untuk berjumpa aku suami tersayangnya. 

ku doakan semoga isteri ku selamat sampai kesini ari ni. perjalanannya mengambil masa 4-5 jam bergantung keadaan cuaca di sepanjang perjalananya ke kl ni.

Aku akan luangkan masa sepenuhnya dalam masa 2 ari ni bersama isteri tersayangku.. doakan kebahagian kami berdua.. amin..

Ulasan

  1. salam singgah bro..
    tahniah ye dah sebulan..

    BalasPadam
  2. nuff on... blog walking... btw, nice page..!!!

    BalasPadam
  3. smoga kekal bhgia ke akhir hayat ...!
    amin ...!

    BalasPadam
  4. moga bahagia hingga akhir hayat ^_^

    BalasPadam
  5. tq diatas doa anda sekalian.. tuhan jua yg akan membalasnya.

    BalasPadam
  6. Berdua????? tunggu laa i yang sentiasa akan maenganggu. hahahhahah ~gelak jahat~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak