Passo Ori Jepun Masuk Malaysia

Bagi penggemar kaki kereta, bila aku sebut passo je mesti ramai yg tahu.. keta ni menjadi kegilaan budak2 muda termasuk aku bila dapat myvi je mesti nak convert ke bodykit passo.


Dekat Jepun Toyota mengeluarkan model kereta Passo dengan pelbagai versi, yg mana sama dengan di malaysia Perodua keluarkan myvi, satu lagi sykt dijepun daihatsu keluarkan model Boon.

Kebetulan dah lama aku tak masuk mudah.com.my aku g lah semak apa2 yg patut dalam tu.. biasanya saja aku tengok keta atau umah. saja aku check keta.. aku terjumpa satu brother post toyota passo hendak d jual .. so aku pura2lah call tanya nak beli..dia kata baru je habis jual..huhuhu kecewa aku.. dia kata baru je 10 unit habis dijual. harga ada mahal sikitlah korang tengok je dkt bawah ni.. cash tau.. no utang n installment..hehehe

so bila aku dapat tahu sekarang toyota passo takda masalah bila nak import masuk malaysia, aku akan buru keta ni sampai aku berjaya beli nanti. lagi 1 aku nak cari sapa orang2 yang beli passo ori ni .. nak g test drive.. :-)


Ulasan

  1. woh, menarik. tapi ape beza myvi dengan passo dari segi performance? maybe kau leh buat satu post utk ni.

    :angeldream:

    BalasPadam
  2. menurut otai2 kereta ni.. kalau buatan jepun memang bagus.. dari segi performance.. aku not sure sbb aku tak test drive lagi.. sbb duit nak g test drive dkt jepun tak cukup lagi..hehehe

    BalasPadam
  3. Well, don't be too happy first, who knows what the tax rates going to tax on this car. Later like other cars' the price is going to shoot up like crazy.

    Regards from cr3ap
    http://cr3ap85.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. sblm ni da convert boon..da pakai passo ori pun kna tahan abam J... nasib bwk geran ke mana2 ; )

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak