Berita Gembira Aku

Jam 10.30 pagi aku dapat call dari wife aku, yang mana berita gembira ni aku memang nanti2kan dah lama ni..happy sangat

Alhamdullilah berkat kesabaran kami berdua akhirnya wife aku dapat surat tawaran pindah keje dekat dengan tempat keje aku d Kl ni.

hampir 2 bulan aku bergilir ulang alik dengan wife aku, Penang ke KL atau KL ke Penang. sebelum ni kita orang dapat jumpa hanya ujung minggu je.huhuh

Esok Pagi hari pertama wife aku lapor diri dekat opis cawangan KL ni. Dalam kegembiran ni wife aku bersedih juga sbb terpaksa berpisah dengan ibu tersayang, kawan & sahabat baik dekat opis lama dia. Lumrah hidup berumah tangga ni suatu masa kita akan brpisah juga dengan family tersayang sbb ikut suami.

time aku wat post ni, wife aku ontheway datang KL ni.. aku kesian juga dengan syg aku ni sbb baru je semalam aku hantar balik naik bus, petang ni kena gerak balik semula datang KL ni. aku doakan wife aku selamat sampai ke sini dengan selamat.

Doakanlah kebahagian aku dengan wife aku bila kami dah tinggal bersama di dunia metropolitan yang penuh dengan cabaran ngan dugaan ni..

Rindu Sgt Syg aku ni.. Love u Cygku.

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak