First time antar Syg g keje opis baru

Ari ni seawal jam 5.30 pagi aku dah bangun, emm awal gila korang nak tahu sbb apa? sbb pagi ni ari first syg aku lapor diri dekat tempat keje baru. sebelum ni syg aku keje dekat penang now dia dah dapat tukar pindah cawangan KL, so orang yg happy mestilah aku...hahaha..

"Opis Baru Sygku"

kul 6.45 kita orang dah keluar dari umah aku, n terus antar wife aku dulu g lapor diri. aku g awal sbb tak sure berapa lama masa aku nak sampai sanakan sbb kawasan keje baru syg aku ni memang kawasan padat n selalu jam. alhamdulilah aku hanya mengambil masa 15 mnit je sampai opis baru syg aku. sebelum kul 8.00 aku lepak dulu dengan syg aku dalam keta sambil dengar radio. biasalah syg aku ni dah macam2lah mula sakit perut, kecut perut.. seram n mcm2 perasaan lagi..aku cuba tenang2kan .. n dia mula ok sikit.

jam 8.00 pagi je aku ngan syg aku terus naik tkt.14 tempat dia lapordiri, so sementara lapor diri aku duduk sat lah tunggu dekat ruang menunggu. adalah dalam 10 minit aku tungu, n semua urusan syg aku dah seatle aku pon gerak terus g opis.

Alhamdullilah aku sampai opis pon dalam masa 15-20 minit je dari opis syg aku.. aku harap2 syg aku dapat keje dengan tenang dekat tempat baru dia ari ni..
p/s: slmt bekerja isteri tercinta abg.. bekerjalah seikhlas yang mungkin.. n jadikanlah kerja sebagai Ibadah.. sentiasa jujur dalam apa jua pekerjaan..

Ulasan

  1. wah romantikusnyerr..hehehe..hebat

    BalasPadam
  2. waaaa.. tahniah..
    semoga dipermudahkan segala urusan
    dah dekat dah tu

    BalasPadam
  3. tq..atas dia kalian.. :-) kami memang romantis.. tapi romantis dgn wife je..hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak