KABINET BARU..

Semalam kabinet yang aku order dgn syg aku dah sampai, happy je muka syg aku bila petang masa kami tengah makan, tokey kedai perabut tu call kata nak antar barang umah..senyum je dia dalam keta.



kesian juga aku tengok abg2 yg angkat kabinet ni sebab umah aku tu tingkat 3, so kenalah abg2 tu naik tangga..huhu..dahlah ujan lebat..basah kuyup pekerja2 tu..

apa pon aku berpuas ati dengan perabut yang dia hantar tu..

Tq kepada abg2 yang tolong bawa naik perabut aku ni.. sampai je dkt umah syg aku dah load semua barang2 umah yang bersepah2 sebelum ni..

mulakan hidup baru ni.. kenalah isi juga barang2 umah sikit2 yang termampu.. ada rezeki lebih kita beli barang lain lagi ye sygku..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak