Blogger Boy

Pagi Ahad ni.. aku bangun lewat sikit.. maklum jelah tak keje..bagun pagi je..wife aku kata "bang g beli mee hoon, kita masak mee hoon ye".. aku kata "ok syg" . sementara tunggu wife aku masak perencah dia, aku turun g beli bahan2 mentah dekat kedai.

sampai2 dekat2 umah je aku dah dengar wife aku tengah menumbuk apa entah dekat lesung batu.

aku cuma tolong2 sikit je masak.. habis masak kita orang sarapan sama2.. best wooo makan berdua dekat umah ni..

sekarang ni time aku tengah taip post ni aku tengah lepak2 dekat ruang tamu dengan syg aku ni.. aku tengok dia dah mula pejamkan mata semula.. kesian penat agaknya..

aku pulak sambil2 menaip tengok TV cerita Blogger Boy.. aku pon tak tahu cerita tu berkisah apa..

kejab lagi kita orang nak keluar g dating lagi.. g jalan2 pusing2 n ronda2 dkt pusat bandar KL.

dulu masa sebelum kawin tak dapat nak rasa dating, sbb masing2 duduk jauh. sekarang ni setiap masa je kita orang leh dating tanpa gangguan..

ok aku tak tahu nak tulis apa ni.. aku nak teman syg aku tido sat..cau ci cau....daaaaaaaaaa.

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak