Akhirnya BEN ASHAARI Terjah Blog Aku

Sapa sangka blog buruk macam aku ni di kunjungi oleh orang yang popular macam BEN ASHAARI. Segan aku sebenarnya bila di terjah oleh BEN ni, mana taknya bersusun orang dalam list dia yang minta diterjah.

Macam aku bertuah sikitlah sebab tak sampai seminggu aku buat entri pasal nak kena terjah dengan BEN dia dah terjah aku ari ni.
Mula2 aku tak perasaan bila dia terjah aku, tapi bila aku check dekat statistik nuffnang aku tengok pengunjung aku naik lain macam je. bila aku check bahagian referrels, aku tengok banyak pengunjung datang dari blog BEN. bila aku buka link tu rupanya dia dah buat entri pasal blog aku ni. tq BEN.


korang klik besarkan kalau tak nampak ye


Aku harap ni permulaan dia terjah blog aku n kasi komen2 n nasihat yang berguna. Satu perkara yang aku terus buat bila dia comment adalah pasal widget. Lepas BEN comment je aku terus kemaskini blog aku dengan buang widget2 yang menyemak mata dipandang.


Ulasan

  1. huhu dia ni sape.tak kenal pn :P

    BalasPadam
  2. wah, bestnye.. congrats.. ^_^

    BalasPadam
  3. mule2 pon tak kenal ben, rasa nya kenal ben melalui blog orang len ..haaaaaaaa..
    huuu..bestla dapat kene terjah ngn beliau. nak jugakk~

    BalasPadam
  4. he..he.. akak terjah dari geng blogger!... takpe..tiap2 minggu akak baca blog ni tau.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak