Blog walking gila-gila punya

Aku belum gila lagi, tapi aku nak gila buat blog walking pagi ni. tau kenapa? aku jumpa cara paling mudah nak aku terjah blog2 gengblogger. apa yang aku buat aku masuk dalam gengblogger n aku pegi dekat tab "BLOGGER".

Bila aku klik dekat situ aku tengok semua blogger2 yang daftar dengan gengblogger ni d paparkan beserta dengan alamat blog mereka.

Apa lagi kerja aku makin mudah nak terjah blog-blog yang ada dalam list ni. pagi ni je..satu page pon aku tak larat nak klik link2 blogger ni.

aku cuma test je, berjaya ke aku nak naikkan trafik aku dengan kaedah terjah macam ni.

sapa yang tak pernah buat cara aku ni, boleh cuba n layan.

"senarai blogger2 berdaftar dalam geng blogger"

Publish Post
kalau tak menjadi kaedah ni untuk up trafik blog aku, korang kutuk je aku.. aku tak kisah.. layan

Ulasan

  1. a'a
    tu salah satu cara nk up trafik jgk

    BalasPadam
  2. thank you,thank you for sharing...hohoh

    BalasPadam
  3. bagus idea nie bro...trafik satu hal la kan...satu lagi boleh increase backlink yg mana akan menguatkan blog kita untuk mendapat tempat 1st page dekat main search engine...kalau dapat 1st page kat main search engine indirectly boleh increase trafik jugak akhirnya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak