Cerita Pasal Snickers Jatuh Dari Langit

Sebenarnya dari semalam lagi aku nak buat post ni, tapi aku buzy amat sangat. so tengahari ni aku tak ada keje, aku updatelah blog aku apa yang tertanguh semalam.


"jatuh dari langit"

cerita pasal di sebalik snickers atas tu. semalam lepas aku layan games dekat bawah ni aku pegi dekat meja aku, aku tengok ada satu snickers dekat atas meja aku, pelik gak tadi aku main games dia takkan kebetulan dari langit jatuh 1 snickers atas meja aku..hahaha.

aku dah tanya member2 aku sapa yang letak @ bagi ni. semua kata tak tahu. so aku simpan jelah benda tu sampai petang. sebelum balik keje je aku terus makan, emmmm sedap rupanya.

sampai sekarang ni lepas aku kenyang makan snickers dari langit ni aku tertanya2 lagi sapa yang bagi dekat aku ni.

kalau takada yang mengaku, takpe aku ucapkan ribuan terima kasih n moga yang bagi ni d murahkan rezeki n kasi lagi.. hahaha.

tadi aku cuba lagi main games ni, habis je main aku g tengok atas meja aku, kot2 ada snickers lagi..hahaha..memang dah takda yang jatuh dari langit lagi.



kalau korang boring2 boleh layan games ni dekat sini klik main game snickers

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak