Senarai 1314 blogger yang register dalam gengblogger

Kali ni tajuk entri aku mungkin ada yang tak suka sebab bunyi lain macam je. engkau orang nak cakap apa pon aku tak kesah pon. sbb aku bukan buat tajuk entri lucah mcam sesetengah orang yang nak tarik trafik tinggikan. ooppppssss.. jgn cakap kuat2 ada orang marah nanti.

jangan tengok lama2 ni ..nanti korang jadi bengong mcm aku juga..hahahah

apa yang aku nak cuba cerita dekat sini buakan apa, aku baru je lepas siapkan database senarai rakan2 blogger kita yang akan aku jelajah tak lama lagi.. korang nak tahu berapa ramai list yang aku ada? tekalah..100, 200, 500...hahaha semua salah. sekarang ni aku ada lebih kurang 1314 senarai blog yang aku akan terjah.

Penat juga aku buat list tu sebab 1314 bukan sikit, aku gunakan masa free dekat opis ni selama 1 jam lebih untuk susun senarai blogger2 tu.

semua orang suka buat blogwalkingkan. dengan adanya list ni..aku nak buat blog walking sehari 1000 orang. gila tak aku. atau korang yang jadi gila nanti bila aku terjah..hahaha.

oklah kalau ada yang berminat nak list blogger2 aku tu..boleh terjah n minta cara sopan dengan aku. aku pemurah mesti bagi punya. jangan malu2 minta.

kalau korang nak, tinggalkan komen n email, aku akan email dekat korang 1000 senarai blogger yang register dalam gengblogger.

Ulasan

  1. salam...saye nk boley?..hehhe

    fasyabdy_novelistp@yahoo.com

    BalasPadam
  2. sy pun nk juga...mmg dh lama nk tau berapa ramai agaknya member GB.. :)

    nabilah_2908@yahoo.co.uk

    BalasPadam
  3. Berminat gak nak tau nih.. kalo free lah..
    Emailkan ya

    www.kedaibestari.com

    BalasPadam
  4. ni pun siap address blog nya skali ke mid? kalo siap address senang aku nak wat RDS...email nanti ek...wakron@gmail.com

    entri baru - buat ringtone sendiri
    http://papankekunciku.blogspot.com

    BalasPadam
  5. ohho yeke..rajinnya kamu...kalo rajin email lah sy skali.. deva_zack@yahoo.com

    BalasPadam
  6. kepada yang telah request senarai tadi anda ber5 telah saya emailkan.tq support blog saya

    BalasPadam
  7. wahhhh sungguh rajin bro!! saya yg list 300+ tu pun xsempat BW..hehhe
    bak mai jugak nak simpan...
    dahliajournal@yahoo.com

    TQ :) Usahamu pasti dpt balasan baik nnti..

    BalasPadam
  8. Salam.. Wah! sudah dpt listnya sekejap td.. betul ckp sis dahlia tu... usahamu pasti dpt balasan baik nanti.. semoga trafik anda juga melimpah ruah.. Sila terima ucapan thanks sy ini krn menepati janji.. peace!

    BalasPadam
  9. beres bro..emel kat aku,
    wanfahmi57@gmail.com

    BalasPadam
  10. tq kepada yang dtg minta list tu..yang baru minta aku dah email n tunaikan permintaan kalian..tq support blog sy

    BalasPadam
  11. nk jugak blh x kak..

    raph309@yahooo dot com

    BalasPadam
  12. blom terlmbt ke sy...nk jugak bleh?

    edyeda@gmail.com

    BalasPadam
  13. permintaan masih dibuka ke? nak! hehe XD

    cikailebiu@gmail.com

    mekasih. XD

    BalasPadam
  14. tq semua yg dtg sini..sy dah email semua kepada yng request

    BalasPadam
  15. menarik site ni,lau ade link2 citer drama meayu yg lain kogsi2 la ek...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak