AKU CABAR KAU !! HACK BLOG AKU B*D*H !!



Salam semua, aku pon tengah marah juga ni.. bo**h betul sapa yang punya kerja ni .. kenapa suka dengki orang, suka buat kacau .. kalau dah terer sangat g hack FBI punya site.. baru aku boleh tabik.. ni ku g hack rakan kita punya site sapa suruh.. bo**h betul..

pagi tadi tengah2 aku buka gengblogger punya site boleh keluar popup mcm dekat atas tu.. aku mula2 buat biasa je..ingat pc aku yang ada problem.. bila selesai aku ping entri aku... ada rakan blogger merunggut kata "gengblogger menyusahkan aku"..aku baca entri dia.. rupa2 site gengblogger d hack oleh sorang mamat/minah bo**h ni.

aku rasa bukan aku sorang yang marah ni.. ramai lagi yang matah dekat luar sana.. aku geram..marah dengan orang yang buat keje ni.. kalau kau baca sibo**h entri aku ni..

AKU CABAR KAU ...
HACK BLOG AKU...
CEPAT HACK SINI BO**H...

Aku tunggu kedatangan kau...

Ulasan

  1. uish, sabar bos. marah bebenor nmpaknyer. rileks ah, klu rmai wat entri gni, lagi suke hacker tersbut. wat donno jer. hehe

    BalasPadam
  2. ish,bengang jugak,refresh je ade bnd alah tuh
    memang BODOH pown sape y buat tuh

    BalasPadam
  3. biar dia bersuka ria dulu.. lepas ni aku nak buat pertandingan sapa leh hack blog aku aku kasi.. 1K.. biar siBO**H..yu masuk sekali..

    BalasPadam
  4. aku pun nk try masuk gak.. xde duit ni. hehe

    BalasPadam
  5. ala relex la...haha..org hack camni mane leh di cabar..hidup haker malaysia hahaha....ko ingt hacker ni nak hack blog2 cam korg ke...xmaen laa....

    BalasPadam
  6. huish, agak lantang komen kt atas. lol

    BalasPadam
  7. orang pengecut tak buah je..buat keje hack2 ni..

    BalasPadam
  8. apa dapat hack blog kau? trafik pun tadak. ahaha. rilex ok. dun take it personally. betul tak yo? akaka

    BalasPadam
  9. Kami sebagai hacker Malaysia tidak akan hack site seseorang jikalau tiada kepentingan.Jikalau kami nak site tersebut bungkus terus pun boleh.Janganlah mencabar kami.Blog dengan site,lebih senang hack site.Sebelum anda mahu seseorang hack blog mu ini, lebih baik anda pelajari dulu apakah maksud hacker

    BalasPadam
  10. ayie, naper awk terasa lak, ke awk yang hack hehe. yang pi hack GB watpe ..nak nunjuk terror ke dengki..ayat ni dituju pada org yg hack GB

    BalasPadam
  11. haishhhh cabar mencabar tu tak baik ekekekek. diorang bukan hack cuma mencelah je. ilex bro okeyy??

    BalasPadam
  12. hehe..hacker juz nak g tahu web GB tu xsecure tu je...ala yg aku pelik si hacker tu hack GB juz wat klu pop-up je..laen la die delete semua database...so klu nak wat satu2 web 2 biala ade sefety hahaha...kepada tuan empunya blg ni ala org xmaen la hack blog org hack website je....ya hidup ayie haha...hidup adam(hacker GB)...

    BalasPadam
  13. oo..adam ke yg hack GB??? lol

    BalasPadam
  14. sapa makan cili dia rasa pedas..suka hatilah nak hack sapa pon ..aku dah malas ambil port..hang buat keje hang.. aku buat keje aku.. dah malas nak bertekak.. takda untung... lalala

    BalasPadam
  15. ada orang cakap besar rupanya dalam ni..hehehe

    BalasPadam
  16. apa kata ko bagi password dan e-mel blog ko... pastu aku hack la... haha :D

    BalasPadam
  17. ouh. kecoh aritu. hahaa. dan2 je la spe yg buat ni. keh3 ;D

    BalasPadam
  18. sy terbaca artikel ni ms tgk movie slot tv3.say ada pendpt untuk para pengguna pc .just use personal firewall.download zonealarm firewall..ini untuk mengelakkan pc and d hack sesiapa mahupun org nak curi data encik.agi 1, untuk mengelakkan blogger di hack, anda perlulah membuat kata laluan baru gabungan huruf n angka nombor..kombinasi ini akan menyukarkan hacking menceroboh akaun anda.farid-hackers club (sg.besar)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak