Berbaloi ke enkau menghambakan diri dengan Nuffnang


Selamat pagi blogger2 diluar sana semua,

Siang malam tak kira pagi, tengahari, petang, malam dan ada yang subuh2 dah bangun semua kerana nak buat blogwalking untuk tarik trafik gara2 nuffnang ni.

Persoalan aku sekarang, berbaloi ke apa yang korang buat tu?

Oppsss.. jangan marah ye aku cuma nak bertanya je.. kalau korang rasa berbaloi dengan apa yang korang buat tu.. alhamdullilah. tapi kalau korang rasa tak berbaloi.. cuba tengok apa silapnya. cara korang silap ke? atau entri yang korang buat tu takada maklumat yang orang nak baca.

macam aku, apa yang aku fikir nak tulis aku tulis je.. apa yang aku rasa aku suka, aku buat je.. dan hasilnya memang berbaloi2.. walaupun aku tak bangun subuh2 atau tengah malam semata2 nak klik iklan yang keluar jam 12.00 malam tu.. tapi kalau ada yang buat kerja macam tu.. itu usaha korang..

aku malas sikit nak buat macam tu.. mula2 dulu aku rajin juga.. lagi2 bila aku kerja malam dekat opis.. apa lagi jadi burung hantulah.. macam sahabat kita PAPANKEKUNCIKU, dia memang rajin.. bangun tengah malam cari duit hehehe.. tapi apa yang dia buat berbaloi.. betul tak rone..hehehe (pinjam nama kau kejab dalam blog aku).

buat masa sekarang ni aku ada lebih kurang 8 buffered earning tengah berjalan dan erning yang tak cash out adalah cukup bayar bulanan keta aku..hehehe..

oklah geng, aku minta maaf kalau ada yang terasa dan tersentuh jantung, limpa dan hati ye.. kalau korang ada pandangan sila komen dalam ruangan komen aku.. layannnnnnnnn

Ulasan

  1. blog saya tiada ada pun tuan!
    saya nak 'free like a birds'!

    BalasPadam
  2. Berbaloi, bila dapat hasil.

    BalasPadam
  3. baca entry ni.. and buat skit research.. baru la tau apa kebendanya nuffnang. Boleh jana duit rupanya.. patutla skrang ni ramai yg blogging tahap full time.

    BalasPadam
  4. heee...kalau ada yg nak tengok hasil... masuk dlm ni ada banyak tips... http://myfirst-tutorials.blogspot.com

    BalasPadam
  5. berbaloi² bro...aku skrg memang keje part time blogger...hehehe
    sesape tu rajin² lah singgah di http://papankekunciku.blogspot.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak