Kalau Korang, Sanggup Beli Berapa Harga?

Salam semua rakan2 diluar sana, aku taknak cerita panjang sebab sebelum ni post aku dah panjang..hehehe..aku cuma nak minta pandangan tentang harga sebuah komputer 2nd hand.

Company aku ada nak tolak pc terpakai, so aku nak minta pandangan berapa harga yang sesuai untuk aku beli pc ni..

Spec Komputer macam dekat bawah ni:

HP dx5150
AMD Athlon 3.8Ghz
RAM DDR 1GB
Hard disk 160GB Sata
DVD-RW
Window XP Pro - Ori
17" LCD screen.
Keybord & mouse USB

Tempoh guna : 3 Tahun & Tiada lagi Warranty

Kalau korang yang bercadang nak beli berapa burged harga yang korang nak buka untuk beli?










Kasi komen sikit.. harga yang boleh aku beli untuk pc dekat atas ni..

Ulasan

  1. paling mahal RM500... not more... hehe

    BalasPadam
  2. lorh..
    original HP..
    kat opis belambak ni..
    takde org nak beli..
    so kitorg derma jer mende ni kat masjid terdekat..
    hurmm..susah nak kata la..
    HP ni lama dah ni..
    besides Original PC ni leceh sket..
    mebbe tak sampai 1k kot..

    BalasPadam
  3. aku nak jual RM600....ada yang nak tak?..hehehe..

    BalasPadam
  4. mobo susah cari...jd harga kena murah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak