Sapa nak jadi yang pertama ku terjah


Salam malam semua, malam ni aku nak kongsi tips macam mana aku nak buat blogwalking secara mudah menggunakan satu widget yang aku tengok dari blog ahfat raksaksa.

tengah aku buat blogwalking tadi aku terjumpa widget yang aku rasa menarik juga untuk di cuba oleh kaki blogwalking ni.

cara ni mudah yang mana korang hanya perlu register nama dan alamat blog korang dalam form yang aku dah sediakan. selepas itu nama kau akan terpapar dalam list blogwalking aku secara automatik. dan dengan adanya senarai nama tu aku akan melawat & terjah kau setiap hari.

kepada yang ingin aku terjah, isi maklumat yang aku minta tu didalam form yang telah aku sediakan dibahagian bawah blog aku.

kepada rakan2 bloger yang berminat nak install widget ni bolehlah melayari web Mister Linky dan terus daftar secara percuma.

Selamat mencuba & jangan lupa isi form yang disediakan untuk membolehkan aku melawat blog korang.

Ulasan

  1. wahh..sangat cool dan memudahkan juga rsanya tu kan..jadi berat tak page kita nanti?

    BalasPadam
  2. aku dah test widget ni tak berat geng.. sebab dia takda grafik..cool..cuba dulu.. kalau tak ok delete je..hehehe

    BalasPadam
  3. waaa..cm bez kn
    dh join ps2 jum cr nuff lak

    BalasPadam
  4. wah! smart ar..sya dah letak link dah...tq..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak