10 Buffered Earning Bertukar Jadi Metered Earning Di kala Status Ordinary(non-exclusive)


Salam pagi semua, semua orang kalau dengan je buffered earning mesti suka dan senyum melebar je. Bila BE bertukar jadi metered earning pulak kira pendapatan tu dah confirm kita punya.

Tapi bagi aku sedih sikit sebab time BE aku jadi Metered earning aku punya status member nuffnang bukan berstatus Glitterati. kalau korang nak tahu kena jadi macam tu baca dekat sini "Permohonan Maaf Secara Terbuka Kepada Pihak Nuffnang".

memang aku tak sangka time2 nilah dia jadi metered earning time pendapatan dibayar separuh je..huhu.. tapi takpelah mungkin rezeki aku kali ni setakat tu je.

Paling Teras iklan "SIC Super GT LB" tu sebab sebelum ni earning dia lebih dari RM2x.xx, tapi bila dah jadi metered earning terus jadi RM1x.xx.

kata orang mungkin rezeki aku takda dekat campaign ni. mungkin ada campaign lagi mahal menanti aku.. amin.

korang yang pernah diturunkan status pernah tak merasai BE korang jadi ME bila status dah tak jadi Glitterati.. komen sikit.

Ulasan

  1. nape jadi ordinary plak?? ko ada madukan nuffnang eh??

    BalasPadam
  2. salam...mak nak tumpang tanya, mak ni ijo kentang laie. Nape dah lama giler lam blog mak x de iklan nn? kekdg pkl 12 tu ada la kluar jap then dia tido blk. tu maknanya ada ke x de?

    pastu, kita leh check kat NN ke tetiap ari BE /ME kita kat site NN?
    Thanks ye

    BalasPadam
  3. haaha..aku letak link Youthsay je.. terus kena tukar status..huhu..

    BalasPadam
  4. nuff cemburu ler tu...wkakaka
    ada hikmahnyer....

    BalasPadam
  5. tulah harap2 tak lamalah kena turun status ni..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak