Bagaimana Menghargai Pengunjung Blogwalking Anda

Salam petang semua, hari ni aku nak kongsi sedikit pengalaman aku sepanjang aku buat blogwalking waktu aku takda buat apa2 entri.

Cerita aku kali ni ialah "Bagaimana menghargai pengunjung Blogwalking kita", apa kaedah korang buat jika pengunjung membuat blogwalking didalam blog anda.

Aku berpegang pada satu perinsip iaitu buat baik dibalas baik & buat jahat dibalas jahat. maksudnya kalau kita rajin membuat blogwalking ke blog2 sahabat kita, insyaallah rakan2 kita tidak kedekut untuk melawat kita kembali sambil baca entri kita.

Apa perasaan korang kalau entri yang kau orang buat panjang berjela yang mengharapkan ada pembaca dan pengomen yang datang, tetapi sebaliknya, tentu kecewakan.

so korang cuba buat satu entri yang boleh menarik minat pengunjung nak baca dan nak komen.

seperkara lagi apa yang aku buat untuk menghargai pengunjung blog aku ialah mana2 yang tinggalkan komen dalam ruangan shoutbox tu akan aku lawati semula semuanya yang meninggalkan jejak disitu dalam tempoh 24 jam yang lepas. bermakna jika komen terakhir dalam shoutbox tu jam 9.00 pagi maka semua pengunjung dari jam 9.00 pagi semalam akan aku lawati semula.

itu cara yang aku guna untuk menghargai pengunjung blogwalking aku.

korang pulak macam mana? kongsi dalam ruangan komen dibawah.

Ulasan

  1. kalau ada masa saya akan pi jalan2 tengok blog diaorang..... share info seronok apa

    Suku Akhir Piala Dunia

    BalasPadam
  2. a'ah. sama la. jenguk dlm masa terdekat :) & pastinya komen2!

    BalasPadam
  3. yang penting, org memberi kita kenalah membalas..hehehe

    BalasPadam
  4. orang berbudi kiter berbahase...
    cment jer blog orang...
    kalo org tue ader maser dyer blaz la..
    tapi sbgai blogger kiter kene sntiase alert...

    BalasPadam
  5. menghargai dan dihargai...enaq sqali :)

    BalasPadam
  6. tq dtg mengomen.. akan aku hargai

    BalasPadam
  7. memang most of people jenjalan tak bace entry pon. tak pe je. asalkan diorang tolong up traffic kan? :)

    BalasPadam
  8. selalunya bila buat blogwalking...bacalah entry yang latest tuan rumah post...but tak akan komen kecuali kalau saya ada pengetahuan tentang posting tu...pastu kalau ada iklan yup saya akan klik juga...hehehe

    BalasPadam
  9. Baru nak start. Jeles gak tgk member kt ofis berblog and at the same time dpt kwn baru bertukar citer. Best ape.

    BalasPadam
  10. puncanyer fahmie suke membace.sbb tuh la blogwalking slalu..hehe..

    BalasPadam
  11. dengan blogwalking sebenarnya, secara tak langsung dpt juga menambah infomasi terbaru..yang mungkin kita tak tahu..teruskan blogwalking..

    BalasPadam
  12. :D
    selalu saya akn baca fakta2 yg best didalam blog seseorang :)
    dan kalau ia perlu di share..saya akn sharekn link blog kepada kwn2..

    TQ coz share info pasal kitaran haid and laici :P

    baru bg dkt member yg suke mkn laici dlm tin :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak