[Nuffnang] 5 Buffered Earning Menganas

Salam malam semua, alhamdullilah harap2 semua masih dalam keadaan sihat. Tengok je pada gambar ngan tajuk entri aku kali ni, korang semua tentu dah tahukan apa dia benda dekat atas.

Bagi blogger2 baru yang baru je menjadi ahli /member nuffnang tu yang di atas tu kita panggil buffered earning. buffered earning ni nak dikatakan semua orang mengimpikan benda yang sama nak dapat.

Tapi bukan mudah untuk mendapatkan buffered earning ni, sebab anda kena rajin buat post, tarik mengujung untuk masuk dalam blog anda supaya trafik blog anda tinggi. macam aku aku bersyukur sebab BE ni tak putus2 walaupun minggu lepas BE aku ada 2 je. Tapi minggu aku punya BE ada 5..Waaaauuuuu bestkan.

Tapi satu benda yang korang kena ingat walaupun korang ada banyak BE tapi pengunjung x ada, ia tak memberi apa2 makna untuk pendapatan anda. so kalau ada dapat BE ni, rajin2 buat blogwalking untuk tarik trafik sebanyak mungkin..

P/S: Usaha tangga kejayaan....

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak