[TERKINI] login sahaja boleh dapat wang

Salam hujung minggu semua rakan2 blogger sekalian, petang ni aku nak kongsi sedikit peluang-peluang menambah pendapatan yang aku baru je jumpai pagi tadi hasil blogwalking kawan2 yang tinggalkan link dalam chatbox aku.

Tajuk entri macam menarik, dan tak kurang juga yang dekat luar sana mengatakan semua tipu ni jangan mudah terpedaya. sama macam aku juga awal2 tadi masa aku buka link yang rakan kita tinggalkan tu.

"LOGIN WANG"??? sedangkan masuk tandas pon kena bayar ni pulak kita login je dapat duit. sapa yang nak bayar?

Bagus soalan yang bagus, aku belum boleh dapat jawab jawapan tu tapi dari apa yang aku baca dalam website utama program ni. syarikat BIG INTELLIGENT TECHNOLOGY SDN BHD
yang akan bayar kita.

Dari apa yang aku faham ahli berdaftar secara percuma akan dibayar RM0.50 setiap kali login sekali sehari dan bagi ahli VIP dibayar RM2.00 setiap kali login sekali sehari. itu yang dimaklumkan didalam website tu.

Bagi pendapat aku apa salahnya kita mencuba benda yang free ni. kalau melibatkan apa2 bayaran aku pon tak setuju sebab takut kita kena tipu. tapi benda yang free kita cuba je.

Page utama bagi yang ingin mendaftar secara percuma. Daftar SEKARANG


Maklumat Detail Pakej ditawarkan setelah berjaya mendaftar


Oklah rakan2 sekalian, benda baru tak salah dicuba jika tidak memerlukan modal. aku tak paksa untuk register. kalau nak cuba boleh daftar disini.

P/S : Rezeki tak datang bergolek jika tidak di cari.. wasalam...

Ulasan

  1. uihh
    masih samar-samar lagi
    kalau ada penerangan mcm mana kita leh dpt duit dgn login baru yakin sket kot~~

    BalasPadam
  2. Aku dah register.. free je.. login je dalam tu.. lepas tu dalam bahagian Pendapatan dia akan tulis minimum untuk keluarkan adalah RM100. dalam tu ada testimoni.. cuba je.. aku dah ada RM0.50 lepas register tadi.. memang macam best..

    Register free disini. dan setiap hari login sekali anda dibayar RM0.50 cepat daftar di link ini http://www.loginwang.com/?a=ahm2480

    BalasPadam
  3. dalam sehari boleh login berapa kali, and berapa minimum amount untuk kita payout. Dari situ boleh tengok berapa hari kita boleh keluarkan duit.

    BalasPadam
  4. Sehari kita hanya perlu login sekali je. diulangi sekali sahaja.

    kalau login banyak kali untuk sehari pon bayaran tetap sehari RM0.50

    Minimum boleh keluarkan adalah RM100

    BalasPadam
  5. Benda2 free ini tak rugi pun kalau join...sapa nak kasi satu hari dapat RM0.50.Kalau anda ingin tambah pendapatan apa kata join perniagaan on9 >>> http://bit.ly/fVRtQX modal sikit RM20 tapi keuntunganya Keuntungan 100% Milik Anda cuma.... anda Hanya Perlu Mempromisikan Website Replika Anda dan Terima Komisyen.senang aje

    BalasPadam
  6. sesapa yg dah join benda ni + password anda sama kat email @ fb @ blog.. sila tukaq cepat2, sebab laman ni 'hack-able'.. password user semua dia tak encrypt

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak