[Tips Nuffnang] Tentu korang semua dah tahukan


Salam petang semua, hari ini aku nak menulis artikal pendek je sebelum nak rehat makan. aku cuma nak share maklumat dekat korang semua tentang bila waktu yang korang selalu akan nampak iklan nuffnang ni keluar dalam blog korang.

Dari pemerhatian aku selama sebulan memang tak silap lagi iklan ni akan keluar setiap 2 kali sehari. bila?.. ok waktu je adalah setiap kali jam menunjukkan pukul 12.00. kalau korang perasan pukul 12.00 ni ada 2 kali akan dibaca iaitu 12.00 tengahari dan 12.00 tengah malam.

ok korang dah dapat jawapan bila iklan tu akan keluarkan, so apa lagi setiap jam 12.00 korang datanglah blog aku ni kalau korang tak percaya iklan tu keluar jam 12.00 tengahari dan 12.00 tengah malam.

korang cuba perhatikan selama seminggu, kalau tak betul apa yang aku cakap ni.. korang kutuk aku dalam komen dekat bawah ye.. wassalam.. perut dah lapar.. g makan dulu ye.

Ulasan

  1. betul tu setiap 12am dan 12pm iklan tu akan muncul dari kegelapan.. hahah..

    Cara Naikkan Page Views Blog

    BalasPadam
  2. betul dan tepat sekali ! hehe

    BalasPadam
  3. betol...tp kdg2 dalam kul 8 pagi n dalam kul 5 ptg pun ada gak yg kuar...kalo tak salah la...

    BalasPadam
  4. selain dari kul 12 tu kira bonus untuk d klik kot hehehe

    BalasPadam
  5. betul tu...tp kdg2 kalau trafik tggi waktu2 lain pun ade kuar nuff...

    BalasPadam
  6. betul tu...tp kdg2 kalau trafik tggi waktu2 lain pun ade kuar nuff...

    BalasPadam
  7. Kalau ikutkan pengalaman aku yg berblog dah 8 bulan ni.....iklan mmg muncul slpas kul 12....lg 1 kalau dapat buffered, mmg selalu ada....
    Pastu untuk blog2 terpilih, iklan akan muncul jgk mengikut kehendak pengiklan. Kalau nk puas hati, tanya terus pada pihak nuffnang....

    BalasPadam
  8. absolutely true..2 mggu menjak ni perasan tyme tu sllu nuff akn appear...

    BalasPadam
  9. Ooo..Bleh la p skodeng pkl 12 mlm karang..:P

    BalasPadam
  10. sebenarnya pukul 8pagi, 12tghari, 5petang, 8malam dan 12 tghmalam nuff akan aktif :)

    BalasPadam
  11. maybe tak kot...dia ikut permintaan pengiklan gak. ada nak 24 jam keluar, ada nak time puncak je dan ada nak tengah2 malam je. iklan kat blog saya pernah keluar 24 jam sehari..just sharing :)

    BalasPadam
  12. itu part yang best kalau blogwalking jam 12tgh mlm..

    BalasPadam
  13. betul tu..tp awal pagi time camni pon byk iklan yg keluar...ni berdasarkan pemerhatian saya la...

    BalasPadam
  14. iklan yang keluar 24 jam tu mungkin iklan BE (buffered earning) selagi tak cukup pengunjung unik yang pengiklan beli selagi tu iklan akan terpapar lagi2 kalau hari tu sikit je pengunjung unik. kalau silap tolong betulkan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak