Adakah Website NUFFNANG Support IE sahaja

Salam petang semua, aku baru perasaan bila aku buka www.nuffnang.com.my di Firefox @ google Crome, page dan backgroud unutk website nuffnang ni akan menjadi masalah dah susunan tidak teratur seperti dibwah.

Browser Firefox

Browser Crome

Tapi bila aku gunakan browser jenis Internet Explorer, page utama website nuffnang ni takda sebarang masalah dan susunan didalam tu pon teratur macam biasa.


adakah aku sorang je yang menghadapi masalah ni atau rakan2 yang lain pon senasib dengan aku..

jom kongsi pengalaman korang.

Ulasan

  1. hurmmm..pkai chrome xde masalah..firefox sama gak..dy x abis loading kot sbb tu terabur je..:)

    BalasPadam
  2. aku punya ok ajer..firefox tu ko jgn skip la dia punya updates.

    BalasPadam
  3. tiada masalah pada saya, update plugin pasti berjaya, takpun reinstall

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak