BEN ASHAARI Bertukar Lembut

klik je gambar tu kalau nak masuk blog tu..

Salam tengahari semua, hampir aku nak tergelak bila aku masuk blog member kita Dauspozi ni sebab aku terbaca entri terbaru dia berkaitan satu blog baru yang seakan-akan blog abg BEN punya.

Tak percaya klik je dekat gambar tu atau link sini kalau nak tengok BEN Nyah , blog ni baru je diwujudkan dalam seminggu yang lepas sebab entri pertama dia bertarikh 14/7/2010 dan last update 16/7/2010.

mungkin orang ni peminat abg ben kot.. hehehe. tapi yang nak tergelaknya aku adalah wajah blog tu sebiji macam abg BEN punya cuma orang tuje yang dah berubah..hehehe.

dalam masa seminggu BEN Nyah ni dah ada 26 follower walaupun aku belum jadi follower dia lagi.

di sebabkan abg ben dah bertukar jadi lembut dia terus tukar header lama dia kepada yang baru .. tengok sendiri dalam blog abg ben tu. mungkin dia tak nak ada orang keliru kot. hehehe, yang mana abg ben sebenarnya.

aku harap kita jangan cepat melatah dengan kewujudan blog ni.. mungkin dia saja suka2 berblog atau ada agenda sendiri. apa pon kepada BEN Nyah berbloglah secara baik n jangan susahkan orang sudahlah ye.. hehehe


Ulasan

  1. dh..dh g tgk..
    perghh......tu kalu letak nuffnang leh tarik trafik tu..muahahaha

    Sumijelly.com

    BalasPadam
  2. ahhaha..ari tuh kat GB dak2 ade ckp jgk pasal nie.kelakar jer...dye gelarkan diri dye mak lak tuh.hehhehehe...ape2 aje lah diorg nie.lols


    Entry Famous Fahmie:
    ¶ My 100 wishes
    ¶ Lokasi Pergambaran Transformers
    ¶ Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Ditanya
    ¶ Gambar Itu Haram

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak