Bila Buffered Earning Nuffnang dah Tidor

Salam pagi semua, ari aku nak cerita pasal tido je.. maklum jelah dekat KL sekarang ni musim hujan dari semalam petang sampai ke pagi ni jalan raya basah je.

orang yang baru2 kawin seronok lah hujan2 ni..hehehe ...oppsss tutup cerita..

samalah macam aku punya Buffered earning aku dari semalam dah start tido, iklan pon dah takda n earning yang ada dalam akaun nuffnang tu pon dah tak naik2 statik macam tu je dari semalam lagi. biasanya kalau dah 2 hari earning tak naik2 tempoh iklan tu dah tamatlahkan n tinggal tunggu je masa nak jadi metered earning ni.

apa pon aku tetap happy berblog ni walaupun buat masa sekarang takda BE. aku seronok bila aku tulis sesuatu topik ada orang komen. walaupun satu komen je sekurang2nya aku rasakan ada juga orang berminat baca entri aku tu.

cuma ada sedikit kesedihan je bila aku tulis bab agama ni, nampaknya masih kurang lagi pelawat yang datang nak baca. mungkin ada yang baca tapi respone dari pembacaan tu takda lagi.

apa pon tq kepada semua pembaca blog aku ni.. insyaallah aku akan bagi info yang terbaik untuk korang semua.

Ulasan

  1. kalo hujan memang sgt best berhibernasi.haha~

    BalasPadam
  2. xperlah janji ada kan, daripada tak de. betul tak?

    BalasPadam
  3. hahaha.. pertama kali aku dengar perkataan berhibernasi..hehehe

    BalasPadam
  4. Wah.. sebut pasal kahwin.. ehem2.. heee~ xde pape la.. larikkkkkk~ :D

    BalasPadam
  5. saba je lah... pasal BE 2 saye Nawza pown lame da x dpat... xbeharap sngat pown..
    yg penting ada org datang melawat n bace blog Nawza....

    jom jengok Nawza...
    Kaedah Yg Berkesan, Tq Kepada Semua Yg Berkenaan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak