Masuk Sekali Pasti Nak Masuk Lagi

Salam petang semua,

aku ada g jalan2 dekat satu blog ni lupa pulak nak dia, dia cerita kenapa dia tak nak masuk dalam blog korang.

bila aku baca baru aku tahu apa sebab dia tak mahu masuk blog-blog korang. salah satu punya dia adalah berikut

1) blog yang banyak sangat bunyi atau muzik, aku sendiri tak suka masuk dalam blog macam ni.. yang pertama habiskan masa aku nak tunggu dan habiskan masa download data broadband aku.

2) blog yang banyak sangat iklan entah apa2, aku pon rimas juga dengan blog macam ni. macam hebat sangat je blog yang banyak iklan ni.. jangan marah ye kalau korang ada banyak iklan sangat dalam blog korang.

3) blog yang takda shoutbox, ni bergantung pada akulah.. kalau aku nak buat blogwalking memang aku tak masuk dalam blog ni kecuali aku cuma nak baca entri dia.

aku rasa tulah ciri-ciri blog yang budak tu kata kenapa dia tak suka masuk dalam blog yang ada ciri-ciri dekat atas tu.

sekarang korang boleh nilai pulak blog aku ni, apa pendapat korang. bila korang masuk sekali korang nak masuk lagi tak lain kali?

komen dekat bawah ni ye.

Ulasan

  1. salah satu sebab nya.. seperti yang tertulis dlm entry la..

    tapi bagi saya, sy x kisah ada cbox @ shoutbox atau tidak sebab mmg saya akan baca entry blogger bkenaan...:)

    Latest Entry : Dapat Handphone Percuma. Rezeki ke apa??

    BalasPadam
  2. haha!!! ko punya sebab sama macam aku punya sebab... especially yang lagu tu... annoying sangat-sangat. bingit!!

    kita masuk nak membaca bukan nak dengar muzik

    BalasPadam
  3. blog ni nampak ok takdela nampak berserabut dgn iklan gambar2 kartun bagai...apa kata letak commentluv kat comment? tarik minat blogger2 lain bagi komen

    BalasPadam
  4. hidrogen.. tq bagi idea.. tp mcm mana nak buatnya..blogspot boleh ke?

    BalasPadam
  5. Setuju dgn muzik di blog tu..rs lebih cepat nak close atau pegi ke blog orang lain bila keluar muzik kt blog..

    BalasPadam
  6. aku tak kisah sgt..apa2 blog pun aku masuk...baca belum tentu...ekeke tapi biasa aku baca2 kalau n3 dia best

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak