Nak balik mana dulu ni ye syg?

Salam semua pembaca ku yang setia, pejam celik dah lebih sebulan aku tak balik kg. mertua dan juga kg. aku sendiri. cadang2nya aku nak balik kg.lah minggu ni. tapi aku tak tahulah nak balik kg. mana.

aku kena bincang dulu dengan syg aku ni. kebetulan semalam masa aku ontheway balik umah dari koje, aku dpt msg dari adik aku yang mengatakan ayah aku xcident..huhu.. aku terus je call kg. taya apa yang dah jadi. bila aku tanya mak aku mak aku kata ayah jatuh motor sebab langgar dengan lori. huhu

tapi mak aku kata tak berapa teruklah cuma cedera sikit2 dekat lutut, kaki, pipi dengan yang teruk sikit pon jari tangan kanan. mungkin kena batu kot.

dari apa yg diceritakan dari kg. sebuah lori tengah mengundur nak keluar dah tu ayah aku tak perasan lori nak keluar tu terus langgar. alhamdullilah takda apa2. tqlah kepada orang yang tolong antar ayah aku g hospital untuk dapatkan rawatan.

harap2 semuanya ok dekat kg. aku ni. ayah, emak, nenek dan atuk aku doakan semua sihat2 belaka.. insyaallah kalau takda apa2 minggu ni atau minggu depan aku akan balik kg.

kepada adik ku yang rajin baca blog aku ni. nanti kalau aku balik kg. masak masakan best2 ye.. hehehe.. doakan kami semua sentiasa sihat selalu.. amin...

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak