Skim Cepat Kaya Masih Jadi Pilihan Rakyat Malaysia

Salam pagi semua, pejam celik dah dekat nak puasa.. lepas tu raya. dengar raya je mesti nak pakai duit banyakkan.

sebut pasal duit je @ RM ni semua orang suka. pasal apa? sebab kerana duit kita boleh beli apa sahaja yang kita nak.. betul tak?

kata pepatah jawa : "abg berduit cik adik syg, abg tak berduit cik adik melayang"

tu dah lumrah kehidupan. semalam aku ada buat satu entri bertajuk "skim cepat kaya Terbaru AB TAUFAN" kalau tak tahu baca dekat link tu.

Apa yang memeranjatkan aku tak sampai 12 jam aku publish entri tu pengunjung yang masuk dalam blog aku untuk tahu pasal Skim tu memang banyak gila. korang tengok je print skrin dekat bawah ni. Yang buat seaching dekat pakcik Google pon banyak juga.

hehehehe... tergelak aku semalam dekat umah dengan isteri aku bila aku tengok statistik pasal carian skim cepat kaya ni yang sangat menabjubkan.

apa yang aku dapat simpulkan dekat sini.. rakyat kita memang tak serik dan suka mencari kekayaan dengan jalan yang mudah. aku rasa kalau aku buat sistem cepat kaya baru mesti aku kaya rayakan.. hehehe. takpelah biarlah aku cari dari sumber yang sah dah halal ni.

kepada yang masih nak kaya dengan jalan singkat ni.. fikir2kanlah ye.. aku sekadar memberi pendapat dan pandangan saja, kalau tak setuju komen je dekat bawah ni.

Kata kunci tertinggi "ab taufan" sebanyak 157 kunjungan


Setakat 12 jam entri di publish berjaya tarik pengunjung seramai 425 uniq tanpa buat sebarang blogwalking

Ulasan

  1. itula pasal, masih ada orang yang berminat dengan skim cepat kaya kononnya boleh dapat duit secara online sambil goyang kaki..sedangkan real offline punya bisnes lebih nyata hasilnya.

    BalasPadam
  2. Selalunya kalau kata bisnis cepat kaya ni..orang yg belakang paling lambat kaya..yg depan2 tu la yg kaya..sistem x betul!
    Orang melayu paling ramai terjebak ni..kenapa?coz yg ajak pun melayu yg x buat homework ckit utk melihat kebenaran skim itu sendiri...
    Hati-hati..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak