Alliance Debit Card Contest

Salam semua, selalunya setiap pagi bila aku buka blog jarang aku jumpa iklan keluar dari widget nuffnang mungkin sebab semua dah keluar subuh-subuh atau tengah malam so bila pagi semua dah tido. itu aku tak kisah pon kalau ada iklan baru mesti aku klik nak tahu apa yang menarik.. tapi bukan buat penipuan klik tau.. hehehe.

Tapi pagi ni tengah aku buka blog tengok komen-komen dan chat box tu tiba-tiba terpandang satu iklan macam dekat atas tu dari Alliance Bank so aku kliklah sebab sebelum ni iklan ni tak pernah keluar dalam blog aku.

Bila aku buka je rupanya-rupanya Alliance bank tengah buat contest untuk semua pengguna debit kad yang ada akaun Alliance bank. dekat bawah ni ada sedikit print skrin yang aku ambil dari website utama Allience bank. So kalau korang adalah pengguna kad debit Alliance bank apa lagi ni lah peluang korang nak dapat hadiah sambil swipe. sapa tahu untung nasib badan boleh menang hadiah RM13,000.

Contest ni berakhir pada 30 November 2010 .. cepat g swipe sekurang-kurangnya RM50 .. untung badan anda pemenangnya..





online counter

Tagged as : Pertandingan dari Alliance Bank bagi pengguna Debit Card

Ulasan

  1. oh ni contest yang nak kena beli-beli dulu baru join la ni.. ish

    BalasPadam
  2. hehehe... biasalah.. kenalah beli belah dulu baru layak.. hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak