Apa itu iTunes Store pada iPhone 4

Heboh diperkatakan disana sini berkenaan gadget terbaru iPhone 4 yang baru beberapa hari dilancarkan, dan tahukah anda salah satu program yang terdapat dalam iPhone 4 yang menarik iaitu "Aplikasi iTunes Store".

Semua sedia maklum aplikasi iTunes adalah aplikasi digital palayer yang dibina oleh Apple untuk pengguna MAC dan Pc. Aplikasi iTunes membolehkan anda memainkan muzik dan video digital pada komputer dan kini semua aplikasi yang dibina didalam iTunes bukan sahaja boleh disimpan didalam komputer tetapi ianya juga boleh disimpan didalam iPod touch, iPhone, iPad, dan Apple TV.

"wajah Aplikasi iTunes di iPhones 4"

Untuk itu jika anda memiliki iPhone 4 ditangan anda boleh mendownload semua muzik dan video yang disambungkan ke internet melalui aplikasi iTunes Store di dalam iPhone 4 anda bila-bila masa sahaja.

Kalau anda tanya saya apakah aplikasi yang paling saya gemari didalam iTunes Store?. jawabnya adalah saya akan memilih aplikasi movie di iTunes Store. Walaupun terdapat banyak lagi pilihan yang mungkin saya akan buat iaitu Muzik, TV Shows dan lain-lain App Store tetapi movies menjadi pilihan utama.

Kenapa saya memilih Movies di iTunes Store?

Ini kerana dengan adanya pilihan Movies di iTunes Store saya boleh mendownload dan menonton movies kegemaran dimana sahaja selagi iPhone 4 ada ditangan . Erti kebosanan mungkin tidak wujud didalam diri saya dengan adanya koleksi movies terkini yang menarik yang boleh dilayari terus di iTunes Store bila-bila masa sahaja.

Pastikan iPhone 4 sentiasa berada disisi anda walau dimana sahaja. iPhone 4 pasti menjamin kepuasan anda.

online counter

Tagged as : Keistimewaan Aplikasi iTunes Store

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak