DiGi iPhone 4 Life


Salam semua rakan-rakan blogger. Hari ini merupakan hari ke-4 untuk cabaran merebut sebuah iPhone 4 dari Digi. Mana tidaknya pemenang hanya seorang dan penyertaan beribu-ribu, so persaingan semakin hebat dan kali ini tugasan terakhir yang hendak dibuat adalah memasukkan gambar diri kita sendiri kedalam iPhone frames yang telah disediakan oleh pihak nuffnang.

Cabaran kali ini adalah menguji sebijak mana anda memasukkan gambar yang menggambar anda benar-benar nak kan iPhone dari Digi tu.

oklah kali ni aku mempertaruhkan gambar aku dibawah ni sebagai penyertaan untuk entri hari ke-4 bagi merebut iPhone 4 dari digi.


"Habis idea dah ni aku belasah je"


Harapan memang setinggi gunung untuk mendapatkan iPhone 4 ni.. tapi kalau bukan rezeki aku, aku masih tetap bersama nuffnang dan komuniti Digi dari masa ke semasa..

kepada semua peserta cabaran merebut iPhone ni good luck untuk korang semua..

Tak lupa aku uncapkan terima kasih kepada jurugambar aku.. En. Khafiz .. member satu opis aku ni.. pasni kalau dapat iPhone 4 ni .. ramai aku kena share ni.. tapi yang pastinya kalau aku dapat aku nak hadiahkan kepada isteriku yang tersayang.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak