DiGi iPhone 4 Me


Salam semua, teka teki 4 biji buah apple tempoh hari pada website nuffnang telah terjawab hari ini dengan munculnya gadget terbaru keluaran syarikat apple dengan lahirnya iPhone 4.

Digi merupakan salah satu syarikat telekomunisi terbesar yang berjaya membawa masuk iPhone 4 ke negara kita pada tahun ini yang mana akan dilancarkan pada hari ini.

Tentu semua pengguna handphone ingin memiliki gadget kecil ini tak terkecuali diri aku sendiri. untuk itu kali ini aku mencuba nasib menyertai contest anjuran Digi & Nuffnang bagi memenangi sebuah gadget iPhone 4 terbaru.
Persoalan disini kenapa aku inginkan iPhone 4 Digi ini?

Antara sebab-sebab aku inginkan iPhone 4 Digi ni kerana aku tidak mahu ketinggalan teknologi terkini dan semestinya iPhone 4 yang kecil dan nipis ni mampu membuatkan penggunanya tidak bosan menggunakannya.

Antara ciri-ciri menarik yang aku suka pada iPhone 4 adalah rekabentuk yang menarik dan nipis termasuk fungsi multitasking. iPhone 4 juga didatangkan dengan kamera 5 megapixel dan HD Video Recording.

untuk itu aku akan pastikan iPhone 4 ini akan menjadi milik aku jika aku ada rezeki.



" Review kelebihan iPhone 4 "


Ulasan

  1. tq kepada yang dtg mengomen2.. kita sama2 berdoa..kalau bukan rezeki aku.. harap2 salah sorang dari anda ada yang memiliki iPhone 4 ni

    BalasPadam
  2. good luck... pls visit my blog post too ya...!

    http://wklow.blogspot.com/2010/09/digi-iphone-4-me.html

    BalasPadam
  3. good luck for you. :)
    i punya panjang lebar en ? haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak