[Bergambar] DiGi Angels Internet Gathering

Salam,

Wah seronoh rasanya dalam hati malam semalan dekat DiGi Angels Internet Gathering.. mana tidaknya.. sekali lagi blog myvitrd terpilih membuat review Gadget terbaru Digi iaitu Garmin Asus A10... nak tahu apa dia.. tunggu review aku tidak lama lagi.

Sebelum tu korang layan dulu beberapa gambar yang aku dapat petik semalam.



Lokasi DiGi Angels Internet Gathering malam semalam.. MODESTO'S, Jalan P.Ramlee Kuala, Lumpur

Pasangan wajib datang Cik Malarang-kak & bro myvitrd.. jangan jelous ye.. kami berdua memang macam belangkas.. itu yang Kak Ina KL kata.. hehehe

wajah eyriqazz yang sedang kelaparan.. katanya sanggup tak makan tengahari semata-mata nak belasah makan dekat Modestos ni..

shah ( Blog Teh Tarik) ni memang kuat makan.. katanya doktor sahkan dah ada kolestrol.. kawal makan sikit bro..hehehe

rakan blogger yang sering aku jumpa setiap kali ada even ajuran Digi @ nuffnang.. seronok aku jumpa korang semua.

Geng 3 jejaka, Eyriqazz, Chearmster dan Shah sedang mengisi borang contest anjuran Digi bagi memenangi hadiah bernilai RM10,000.00.. semoga berjaya bro..

nilah dia salah seorang calon finalist contest Digi iPhone 4.. pemilik blog joegrimjow jauh tu datang dari kelantan semata-mata nak tengok sapa menang.. tapi rezeki dia takda sebab dimenangi oleh blogger lain.. kepada bro netx time cuba lagi..

Rakan blogger baru syg aku.. kalau tak silap kata wife aku dia ni Cik Afra Yuri.. so syg aku ni adalah teman malam tu..


nilah menu pertama sampai.. mashroom.. yang ni aku kenallah sebab aku suka makan.. terbaik


yang ni bukan tat nenas.. tapi eyriqazz kata salemon mentah.. dengar kata mentah je..aku terus tak makan..hehehe


yang ni korang tanya En. Shah binatang apa entah ni.. aku tengok dia berselera je makan.


yang ni katanya ayam juga.. tapi dia buat macam fizza.. tengok sekali mcm lain macam.. tapi bila dah rasa berkali-kali pulak tambah..hahaha


ni aku tak tau apa nama tapi yang jelasnya En.Shah.. memang berselera makan.. aku rasa satu je..


yang ni aku suka.. ayam apa entah..tapi yang jelasnya bukan kari ayam..hahaha


yang ni pulak ikan salemon katanya.. cuma aku je kurang minat.. lain macam sikit rasanya..


ni aku paling suka korang teka apa dia? nilah dia ais krim kelapa parut.. rugi tak makan woo.. first time aku makan makanan pelik ni.


Siapakah bakal pemenang iPhone 4 ni.. tengok dibawah


nilah dia wajah pemenang contest Digi iPhone 4 ... Zizi Mobi Tahiah bro..


Apa yang menarik setiap kali Digi mengadakan event.. para blogger yang bertuah bakal membawa pulang salah satu gadget terbaru digi untuk membuat 1 review


wajah kegembiran blogger bertuah yang membawa pulang gadget Digi. Antaranya En. Jai, En. Shah, En. Eyriqazz dan En. Myvitrd.. tahniah semua ye..


Nak juga myvitrd ni menyelit bergambar dengan blogger-blogger otai ni.. nak tumpang tuah katanya..hehehe


aku suka beg goodies dari digi ni..


yang ni pon aku suka.. aik kenapa aku dapat empat..hehehe.. aku kan datang berdua dengan tersayang, so setiap orang dapat 1 je.. lagi 2 tu aku pau tokey Digi..hehehe..


Antara gift yang digi bagi, wife dapat pen drive.. aku dapat pen je..huhu


online counter


Tagged as : Pemenang iPhone 4 Digi Contest

Ulasan

  1. tulah..tak sangka dapat sekali lagi gadget garmin untuk wat review.. first time dapat gadget canggih ni..heheeh

    BalasPadam
  2. nice to meet you masa event hari tu. next time kena datang lagi event2 lain!


    tehtarikmemoirs.com

    BalasPadam
  3. nice to meet u 2...kalau ada jemputan sure ktorg datang,hehe..

    BalasPadam
  4. whoaaa... best gak diorang punye goodies yea....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak