Cek ke-2 dari Nuffnang

"Bukti cek aku dah sampai"

Salam pagi semua, ingat lagi tak entri aku beberapa yang hari yang lepas yang aku kata cek nuffnang dalam perjalanan lepas aku terima email dari HSBC.

Apa yang aku kata tu dah menjadi kenyataan semalam tengahari selepas aku buat cash out earning aku yang telah berlalu selama 36 hari akhirnya cek tu dah sampai ke tangan aku.. Alhamdullilah syukur.. dan terima kasih banyak-banyak Nuffnang.

Sorry ye aku terpaksa sembunyikan nilai pendapatan tu sebab tak nak ada blogger nanti kata aku riak pulak.. biarlah rahsia ye.. cukuplah sekadar untuk bayar sebulan Myvi aku.. hehehehe.. Alhamdullilah..

Kepada yang tak terima cek lagi harap bersabar ye.. insyaallah cek tu akan sampai juga nanti.. terus berblog secara berkhemah lagi..

Diharapkan nuffnang sentiasa memberikan aku Buffered Earning yang banyak di bulan-bulan mendatang.. :-) tq nuffnang..

Ulasan

  1. uwaa, tahniah2, saya dah bny kali cashout tapi sumer sikit2, haha, xdela sampai boleh bayar sebulan kete kan,huhu...

    BalasPadam
  2. best lah dah dapat, aku punya odw..

    BalasPadam
  3. Alhamdullilah dah g bank-in semalam 2 ke 3 hari lagi masuk akaunlah..heheeh

    BalasPadam
  4. macam mana nak tingkatkan earning nuffnang?cash out dia ambil masa sebulan ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasanya kalau nak tingkatkan earning ni.. time dapat BE pastikan banyak visitor datang.. yes cash-out ambil masa sebulan kalau kita cash out pada hujung bulan

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak