Ada Apa Dengan AmBank Inspector ATM


Salam,

Sebenarnya dari awal pagi lagi aku dah perasan iklan dari nuffnang AmBank Inspector ATM ni dekat blog aku, tapi aku buat bodoh je dan tak ada keinginan pon nak klik untuk tahu apa ada dalam tu.

Entah kenapa tiba-tiba aku gatal tangan terklik pulak iklan tu.. aduhhh apa yang aku dah buat ni.. sekali terpaparlah satu link di facebook seperti dibawah ni.


Bila dah terpapar macam tu.. makin samar-samar otak aku, apa yang aku nak buat ni.. sekali aku gilah dekat pakcik google nak cari apa bendanya AmBank Inspector ATM. Cari punya cari terjumpa satu entri berkenaan AMBank Inspector ATM dalam blog Kak Ina.. apa lagi masuklah baca dulu kan.

Habis baca rupa-rupanya ada satu contest yang dianjurkan oleh Ambank yang menawarkan hadiah yang begitu lumayan untuk dimenangi.

Macam mana nak dapat hadiah tu? korang teruskan pembacaan di blog Kak Ina "AmBank Inspector ATM Event"

online counter

Tagged as : AmBank Inspector ATM kini di Facebook
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. huh....ada apa ye....kena baca gak ni...nak ambik tau....





    jemput singgah tgk jenis- jenis moto kat dunia ni...macam² rupanya...
    ngOmel, ngumpat & mengata: Jenis - jenis mOtor

    BalasPadam
  2. @mush,@suffer8zine : terjah ramai2 blog kak ina.. dia salah sorang yang hadir masa perasmian hari tu..

    BalasPadam
  3. kena usyar jap lagi ni.. mana tau dah join pastu menang ke kan. hehe :)

    BalasPadam
  4. adush...tak sempat nak join lagi..7e kat rumahku takde mesin atm ni

    BalasPadam
  5. sama ngan aku.benda ni bergedik2 gak dlm blog aku tp malas nak google cari info pasal dia

    BalasPadam
  6. @eyriqazz : umah aku pon takda ATM ni.. nanti balik kg. nak tengok kalau ada leh test contest ni..

    @kelhome : cuba jangan tak cuba..klik je dekat iklan tu..nanti link pasal contest tu akan diterangkan..tak pon google dalam blog Kak Ina KL

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak