GiveAway Domain From MelRomeo.Com

Salam pembaca semua,

Kalau orang lain nak berdomain aku pon nak juga... tak sabar nak tengok aku punya blog jadi myvitrd.com.. angan-angan taik ayam je kot ni.. supaya angan-angan aku kesampaian apa lagi sekali lagi aku mencuba nasib dalam contest anjuran MelRomeo.com.



Dengan bermurah hatinya aku teringin pulak nak tag 5 orang yang aku kenali dalam dunia blogging ni.. nak tahu sapa yang bertuah tu.. tengok list dekat bawah ni


Malarang-kak (isteriku tercinta)

MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM

Sebenarnya tarikh tutup GiveAway ni dah tak lama tingga 2 hari lagi iaitu pada 30 November 2010, so kalau rasa-rasa nak mencuba nasib jom kita terjah blog MelRomeo.com

P/S: untung sabut timbul untung batu tenggelam... nasib aku tak tahu lagi..timbul atau tenggelam.. orang lain sedap tido..aku sedap buat post jam 2.00 pagi

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. abg terjaga ya kul 2 pagi,kenapa tak kejutkan syg????apa pun tq tag syg...

    BalasPadam
  2. @malarang-kak : haah.. terjaga sebab termimpi syg..hehehe

    @Mknace : tq..doa2lah ye

    BalasPadam
  3. wahhh bro, gud lux, myvitrd.com la nnt ye kalau dapat

    Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

    BalasPadam
  4. Jom joint GA dari Sumijelly dan Sekilass lak..
    Nanti baca T&C nya yek...

    Give Away dari Sumijelly & Sekilass

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak