Hari ini Hari Trafik Sedunia


Salam,

Mesti pelikkan bunyi entri aku ni.. hehehe.. kenapa tajuk aku tu lain macam je.. jawabnya dari pagi tadi sampai ke petang ni semua blog yang aku jenguk memaparkan kehebatan trafik blog masing-masing.

credit pakcik google

Pagi tadi aku jalan-jalan ke blog eyriqazz terperanjat beruk aku tengok trafik blog Mat Gebu cecah 7000+ sehari.

Baru je tadi aku terjah blog Ben Ashaari dia pulak tunjukkan trafik dia yang hampir sama dengan Mat Gebu, dalam blog Ben dia ada cakap yang sekarang ada lagi yang paling popular dari mereka iaitu pemilik blog bernama irine yang mana aku kira trafik dia orang mengalahkan 2 otai dekat atas tu.. wah memang hebat dia orang ni..

Kalau korang nak tahu sampai segan dah aku nak print screen trafik aku ni..hehehe, sebab tak mahu 3 otai-otai tu tergugat tengok aku punya trafik pulak.. hek3

Kalau korang nak belajar macam mana nak dapat trafik ribu-ribu sehari korang rajin-rajinlah godeh-godeh blog otai-otai dekat atas tu... tentu korang dapat jawapannya.

online counter

Tagged as : Tips mendapat trafik tinggi setiap hari
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. hahahaa yelah kot hari trafik sedunia...wakaka



    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. @yanmie : kita tunggu esok atau lusa mesti ada lagi..hehehe

    BalasPadam
  3. hari2..pasti akan ada blogger bercerita tntg traffic blog nya...kecuali sy la kot...huhuhu...enth la..tk berapa gemar... ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    COMMENT BOX

    BalasPadam
  4. @nabilah_2908 : sebenarnya yg senyap ni lagi bahaya.. trafik kekadang lagi tinggi.. silent killer

    BalasPadam
  5. traffic saya makin naik..
    tapi xde la cecah ribu.. nak smpai 500 pon jauh lagi.. ngeee

    BalasPadam
  6. 7000+ banyak tuuuu... jauh apa dari panggang la dengan blog aku nak dapat
    10 org pun jenuh wat blogwalking..hahahahahh , setiap org ada kelebihan masing2 kelebihan aku mungkin 10 tahun akan datang kot..ahaks

    BalasPadam
  7. saya pun biasa aje...nak cecah 100 pun naik lenguh jari..huhu

    takpe..apa yang penting
    kita hepi2 blogging
    dpt traffics byk ke
    nuff bagi BE ke
    anggap aje sbg rezeki
    dan bonus...
    alhamdulillah..

    BalasPadam
  8. @suffer8zine : alamak dia merendah diri ye..hehe

    @aima in luv : takpe pelan2..lama mesti naik punya.. insyaallah usaha je

    @abu : takapa abu.. kita senasib.. tunggu 10 tahun lagi..hik3

    @sarah-najwan : betul tu.. berblog je mcm biasa.. kalau ada rezeki adalah tuhan nak bagi.. betul tak?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak