Musim Kawin Lagi

Salam,

Sekarang ni bila dah hujung tahun tibalah musim kami lagi.. macam sekarang hari ini aku nak gi 3 tempat kenduri kawin. Semalam je 2 tempat kenduri kawin aku pegi.. ingat nak kurangkan makan.. tapi kalau macam ni gayanya memang naik maju lagilah perut aku ni.. hehehe

Sekarang ni pon tengah siap-siap nak g kendiri kawin ni.. kebetulan balik umah mak mertu banyak pulak jemputan.. so apa lagi layan jelah.. yang penting hati senang perut kenyang..

Ok aku nak gerak ni.. nanti sambung lagi ye.. daaa


online counter

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. biase la bro cuti2 sekola ni, den pon balik 10 aribulan ni ke johor ade weeding sedara

    Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

    BalasPadam
  2. musim kahwin musim yang baik untuk student lelaki yang masih bujang

    sebab dapat save duit dan makan free

    =>

    http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. dek kerana kenduri nilah sekarang perut aku dah meragam ni.. tologggggggg

    BalasPadam
  4. mmg bnyk org kawen skung.... jimat duit ari2 ada kenduri.. haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak