Satay Station Cawangan Tasik Titiwangsa

Salam,

Sebaik aku balik dari keje je petang tadi.. teringin pulak tekak aku nak makan.. sekali aku bagi idea dekat wife aku untuk tengok2 kalau-kalau kedai satay dekat Tasik Titiwangsa buka. Sekali aku pusinglah dekat area kedai satay station bersebelahan dekat Istana Budaya.

Kebetulan aku lalu kedai tu buka.. apa lagi cari parking n terus gi order dekat kedai tu.. apa yang aku order 1 mee rebus, 20 cucuk satay campur ayam dan daging, air suam dengan tea o ais limau.

Layan gambar yang sempat aku snap guna Garmin Asus A10.. pinjaman dari Digi

Nilah dia signboard utama kedai satay station dekat Kg. Pandan


menu sampingan mee rebus... emmm sedapnya

Harga RM 6.00
--------------------------------------

testimoni mee rebus dari sygku.. katanya sedap.. mula2 nak order 2 sekali pikir punya pikir order satu je..


nilah dia menu utama aku petang tadi satay ayam 10 cucuk, daging 10 cucuk.. last-last nak muntah aku kekenyangan makan.. hehehe

Harga RM 0.90 secucuk
--------------------------------------


Amacam bil yang aku terima ni.. berpatutan atau tidak untuk 2 orang makan

online counter

Tagged as : Jamu selera di Satay Station Cawangan Tasik Titiwangsa

Ulasan

  1. hua!banyak jumpe blog cerita pasal makanan..hehehe

    BalasPadam
  2. @suffer8zine : ikhlas aku kata memang mahal gila..huhu..nasib baik sedap.. setahun sekali bolehlah makan dekat sini..

    @sfatimahzj : blog makan ni memang banyak dekat malaysia..hehehe

    BalasPadam
  3. nampak macam sedap aja tapi apasal rasanya mahal le sate tu 90 sen, apasal tak jadikan RM1 aja

    BalasPadam
  4. Tengok pada harga tu memang laa, tengok plak pada tempatnya.. kalau kat kampung boleh la dapat 1 cucuk 35 sen... ermm gambar snap guna garmin tu clear jugak laa.. kalau dapat beli produck tu bagus jugak.. hahahah

    BalasPadam
  5. @Sharinginfoz : memang mahal pon.. rasanya last kot makan dekat situ...hehehe

    @abu : tulah..ni pon test camera garmin ni juga..sambil menyelam minum air.. hehehe.. tengah risik2 dengan Digi.. kot2 nak bagi 50% harga lepas habis tempoh pinjam nanti.. memang aku sambar kalau dia offer 50%..hehehe

    BalasPadam
  6. selamat sedap,blh g makan lg kan abg,heh...mee rebus mahal gila,tapi sikit sgt...

    BalasPadam
  7. mahal lah 'ila seksi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak