Traffic Luar Negara Serang Blog Aku

Salam,

Sesuatu perkara pelik telah berlaku hari ini di blog aku apabila aku check statistik di akaun nuffnang berupa seperti dibawah. kenapa boleh jadi macam ni?


Satu perkara pelik lagi berlaku pada akaun nuffnang aku hari ini apabila katakunci dan rujukan pautan semua menjadi kosong.. kalau dalam ni ada dah tentu aku boleh tahu punca datang dari mana traffic aku yang pelik dekat atas ni.



Adakah server nuffnang telah diserang virus @ hackers? atau ada orang cemburukan nuffnang sebab baru je bayar cek dekat aku.

Ulasan

  1. wah..
    meriah nye..
    macam pelangi la..

    BalasPadam
  2. hahah..tulah pasal.. kalau mcm ni nuffnang tak berapa suka.. sebab visitor dari luar banyak sngat tak bagus kalau ada BE.. income jadi ciput..heheh

    BalasPadam
  3. bro. kes ko ne dh pelik.. hahaha.. jrg sgt2 jd cmne.

    BalasPadam
  4. Salam, wah meriah yee..en napa pulak referral tu jd kosong ye??


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak