Bagaimana Hack Topup Maxis

Salam,

Aku dari dulu memang minat bab-bab hacking ni.. bukan apa saja seronok-seronok.. tapi sepanjang aku bergelumang dengan dunia IT ni.. aku tak pernah lagi berjaya hacking mana-mana komputer.

Tapi hari ini aku berjaya hack topup maxis..hahaha.. macam mana? korang tengok tip dekat bawah ni..


hahahaha.. bila sebut hacking je..korang ni semua laju je nak buat jahat ye... sebenarnya aku pon tak tahu mamat /minah mana yang nak belajar dalam blog aku ni cara nak hack topup maxis.. mana tidaknya pagi2 keywords tu ada 3 kali carian dalam akaun nuffnang aku.

Pesanan buat yang nak belajar hacking ni.. lupakan jelah hasrat tu.. tak baik buat benda jahat ni.. ada baiknya korang belajar bagaimana nak buat duit melalui blog ni lagi berfaedah.. dari dok cari benda2 yang jahat ni..

Nota kaki : Blog ni adalah blog peribadi.. bukan blog nak menuntut ilmu salah ye.. harap maklum..


online counter


Tagged as : Tips hacking, Bagaimana nak jadi hacking, Panduan hacking
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. lohh.. baru ingat nak dapat top up free.. haha

    BalasPadam
  2. selalunya aku buat benda ni sampai kna block line jerk..

    BalasPadam
  3. macam-macam orang search.. kekadang tu lucu gila keyword.. mentang-mentang tak de orang tahu..haha

    BalasPadam
  4. hehehhe sapa la nk topup free tu... jahat betul

    BalasPadam
  5. @atreyu strange : hehehe..nak topup free masuk contest aku http://myvitrd.blogspot.com/2010/11/contest-sempena-anniversary-birthday.html

    @Kodetguide : wah ko ke rupanya yang selalu hack topup maxis ni..

    @Izzat Aziz : memang betul.. kekadang kalau tengok benda2 pelik je orang carikan

    @Hellioz : awat marah aku..aku tak kata apa-apa pon..

    @Suffer8zine : hehehe.. tu yng aku ingat nak tutup je blog ni.. hahaha

    @Nazihahisa : tulah.. tak tahulah sapa otang nya.. tapi yang pelik ada orang komen lucah dekat atas tu

    BalasPadam
  6. @darkbatman : hai orang kaya pon nak juga ke.. hehehe.. nanti kalau dapat aku buat tutorial ye.. hahaha

    BalasPadam
  7. haha. asal hellioz tu? xjadi na kumen entry huhu..

    helly, balik meh balik pegi makan tepung pelita meh~

    BalasPadam
  8. @macy : aku pon tak tahu meroyan apa entah hellioz tu... tiba2 je ckp bukan2.. takyah layan orang gila ni..hahaha

    @crownhelper : kalau betul nak belajar ke? hehehe

    BalasPadam
  9. satu hari nanti semua benda didalam internet aku nak hack -form haker red-

    BalasPadam
  10. Bos, hacking tu ta salah. Cuba check kamu Internet.. yang salah adalah cracking. Bezanya, hacking tu untuk memperbaik lagi sistem, cracking pula yag kita tahu tulah, yang sentiasa buat onar.

    Ok, tapi kalau ada sapa-sapa nak beli topup, boleh beli kat blog kpetopup.

    Jual online murah-murah je, lai,lai lai.. hahahah..

    BalasPadam
  11. aja kn sye nk amek tedit free leh x??plizzz ni my num fon 0147393738

    BalasPadam
  12. baik tak payah tulis dalam blog... buat bazir masa aku jew... ( kedekut ilmu)
    hahahahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak