Churp Churp Tak Tipu !!

Salam,

Aku baru je dengan churp-churp ni belum ada setahun pon, cuma apa yang aku nak cakap dekat sini churp churp tidak pernah menipu atau bohong dalam pembayaran earning hasil promosi Social Sharing & Scheduled Tweets.

Kenapa aku timbulkan persoalan ni? sebabnya tadi aku ada terbaca luahan rasa seorang sahabat blogger bila dia complain masalahnya dia tak dapat sebarang bayaran hasil klik promosi Social Sharing yang dibuat selama ini walaupun dah lebih dari 100 klik dia dapat.

Bukti yang mengatakan churp churp tidak bohong atau menipu dibawah ni.. apabila aku dapat bayaran hasil dari promosi Social Sharing melalui facebook & twitter.


So kepada yang masih was-was dengan churp churp boleh merujuk terus kepada nuffnang dengan menghantar tiket bagi penjelasan bagaimana bayaran dibayar.

Buat masa sekarang ni terdapat 4 lagi Social Sharing dari churp churp yang telah berjalan.

1- CATCH KOREAN POP STARS LIVE IN MALAYSIA!
2- THE CELCOM EVERYONE SALE IS BACK!
3- THE CELCOM GREAT SALE IS UP FOR GRABS!
4- CHECK OUT WHAT BERRY YOU ARE TODAY!

Bukti telah diberikan apa tunggu lagi.. jom ramai-ramai meriahkan komuniti churp churp sekarang




online counter


Tagged as : Cara buat duit dengan twitter dan facebook melalui churp churp
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. GENG, AKU PUN BARU JOIN, SUPPORT ANDA =)

    BalasPadam
  2. teringin nak join chup2..
    tapi tak paham..
    ada akaun twitter pun tak reti nak guna..
    heheh

    BalasPadam
  3. churp2 dah tak best.. kalau follower ramai je mesti dia tak bagi dah campaign..

    BalasPadam
  4. hurmmm..... nie mesti entry respon kepada blogger yang kat churp2 nie TIPU kan....

    BalasPadam
  5. @ahfat : tq2.. jom meriah lagi churp2

    @diana : takpe pelan2 kalau tak faham ramai blogger yang mahir pasal churp2 ni.. boleh google je

    @Izzat : yang tu aku tak sure pulak..lagi pon follower aku ciput je.. hehehe

    @Suffer8zine : biasalah bro.. takda yang senang dalam dunia ni

    @Hazman : betul bro.. aku bagi respone sikit ... soryy kalau ada yng kecik ati ye..

    BalasPadam
  6. boleh ker kita tau berpa banyak kita dapat klik kat churpchurp tu..ahaks.. aku la neh blur se blurnya..

    BalasPadam
  7. ape syarat2 die? dah post but x de masuk pun? how long nk kna wait?

    BalasPadam
  8. a'ah.. churp2 lambat sikit naik.. tu yg tension tu.. tp, sabo je lah kan..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak