Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass

Salam,

Bulan ni merupakan musim domain pulak.. sebab ramai blogger yang bermurah hati nak bagi domain percuma.. aku pun tak nak ketinggalan dengan menyertai mana-mana je GA Domain ni.. termasuk yang baru ni dari Sumijelly.com dan sekilas.com.

Korang jangan kata aku tamak nak semua domain sebab ni merupakan GA ke -3 yang aku sertai.. korang nak tahu kenapa aku nak DOMAIN ni?

Antara sebab aku nak Domain ni sebab aku nak tahun 2011 blog myvitrd.blogspot.com dikenali sebagai myvitrd.com je.. seperti kata kawan aku eyriqazz "panjang sangat bro nama blog kau..beli doaminlah kasi pendek sikit nama bro".. itu comment membina dari otai.. so ke usaha nak dapat domain percuma ni..hehehe.

Kalau korang nak juga mencuba nasib macam aku ni.. apa kata korang follow langkah-langkah dekat bawah ni yang aku copy paste dari Sumijelly

Dengan ini di umukan, Sumijelly & Sekilass ingin mengadakan GIVEAWAY berbentuk DOMAIN bernilai RM 31.60 daripada NET KL.

Nak joint? Senang aja…

  • Buat entry bertajuk “Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass
  • Jangan lupa letak BANNER dalam entry
  • Tulis kenapa anda ingin DOMAIN itu? Kalu adah ada domain sila bagi tahu, bila domain korang akan tamat?
  • Tag 3 orang jer
  • Tinggalkan link di BLOG SEKILASS (wajib)

  • Pemenang dikira berdasarkan cabutan BERTUAH! (nombor akan diberi selepas link diberi)

Peraduan berlangsung dari : 4 Disember 2010 -4 Januari 2011

Keputusan : 10 Januri 2011

Hadiah-hadiahnya seperti berikut :

Pertama : Domain baru @ diperbaharui + 15 keping FOOT DETOX
Kedua : Domain baru @ diperbaharui + 10 keping FOOT DETOX
Ketiga : Domain baru @ diperbaharui + 5 keping FOOT DETOX

  • Kalu dah ada domain sendiri, kira RENEW jer ikut time expired dengan cara bank in duit pada tamat domain sendiri.
  • 3 Pemenang utama akan di undi berdasarkan RANDOM.ORG
  • Sepanjang berlangsung peraduan, akan di adakan 2 kali cabutan bertuah untuk penghantaran link antara 4 – 19 Disember dan 20 – 4 Januari 2011
  • Cabutan bertuah berupa HADIAH MISTERI untuk 1 nombor yang bertuahberdasarkan RANDOM.ORG

Cara nak mudah menang :

  • Buat entry sekarang!
  • Cepat buat entry, lagi cerah korang dapat nombor cabutan yang akan aku listkan.
  • Sapa yang hantar link antara 4 – 19 Disember 2010 cabutan akan di adakan pada 22 Disember 2010
  • Sapa yang hantar link antara 20 – 4 Januari 2011 cabutan akan di adakan pada 6 Januari 2011

--------------

Macam mana ada berani nak berdomain juga.. sebelum penutup ni aku nak tag 3 sahabat untuk join GA Domain ni..


Semua yang aku tag ni yang menggunakan blogspot.. so jom sama-sama kita rebut domain tu..

online counter

Tagged as : Tawaran Domain percuma dari sumijelly dan sekilas , Kenapa perlu berdomain
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak