iPhone 4 Kenapa Kau Suka Blog Aku

Salam pagi,

Dikala semua orang tengah sedap beradu.. aku pulak asik dok main komputer je.. kenapa aku tak boleh tidor ni? mungkin sebab dah lama sangat aku tido siang tadi gara-gara 5 mangkuk laksa penang aku balun.. hehehe.

Ada orang tak tido sebab sebuk duk klik iklan-iklan nuffnang di tengah malam.. katanya waktu tengah malam nilah sang nuffnang akan menjelma.. betul ke? aku tak pernah tunggu pon dia muncul.. kalau dia muncul aku kata rezeki ni.. hehehe... macam pagi-pagi ni rajin pulak dia keluar dalam blog aku.. nak bagi rezeki kot. :-)

Aik punyalah besar iklan dekat atas tu.. mcm nak bodek je.. bukan nak membodek tapi nak kasi panas sikit dekat eyriqazz.. sebab katanya baru tadi dia g pulang iPhone 4 yang dipinjamkan oleh nuffnang.. so kalau dia tengok ni mesti dia teringat-ingatkan iPhone 4 tu..

Buat sahabatku yang bernama eyriqazz atau lebih dikenali sebagai tokey tiger show.. janganlah risau.. pegi je angkat satu iPhone 4 yang baru ni.. harga sebulan hanya RM58.. lepas ni.. boleh ambil gambar banyak2.. hehehe

Jangan marah ye bos.. aku gurau je tengah-tengah malam ni..

Ayam punya kokok aku dah dengar ni.. aku rasa dia dah bagi signal suruh aku tidor.. ok aku masuk beradu dulu ye.. esok pepagi nak g antar wife g exam.. salam awal bulan untuk semua rakan-rakan..

online counter

Tagged as : Harga iPhone 4 dari DiGi, Kelebihan iPhone 4 dari DiGi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. hmmmm yang dok kelik2 iklan malam2 tu baik tidur rasanya lainlah kalau blogwalking baca entries kan

    BalasPadam
  2. @sharinginfoz : betul2 setuju tu.. baik tido lagi baikkan.. lain kalau buat bwking @ baca entri... setuju tu..

    BalasPadam
  3. package RM58 tu untuk bill je la... phone lain harga

    BalasPadam
  4. Mak aiiihhh sampai 5 mangkuk laksa penang hang balun.. fuhhhh ni baru betul lapar tahap cipan nie.. ahaks, Bro ko tak dapat ker iphone4 untuk testing..ahaks

    BalasPadam
  5. @cosmocrazewoman : ye RM58 untuk bil sebulan je.. Phone memang lain harga.. rujuk harga di Digi.com.my

    @abu : dulu aku tak suka laksa n tak pandai makan.. bila dah kawin dengan orang penang.. aku pulak lagi jadi hantu dari orang penang makan laksa.. iPhone aku takda rezeki nak review.. yang dapat kawan aku.. rujuk blog dia www.eyriqazz.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak